Sieć marketów remontowo-budowlanych OBI rozwija nowe kierunki asortymentowe i tworzy dodatkowe kanały komunikacji z klientami. Firma wprowadza nowe hasło marki, dołącza submarkę oraz rozpoczyna szeroką kampanię.
Misją OBI jest umożliwianie i wspieranie Klientów w tworzeniu lepszych i piękniejszych domów i ogrodów. Firma oprócz szerokiej oferty asortymentowej oraz fachowej obsługi, wciąż rozwija profesjonalne usługi projektowania dla domu i ogrodu oraz inspiruje najnowszymi trendami.
Od 29 września br. uzupełnieniem logo OBI będzie nowe hasło: „Zrobisz to z OBI”. To aktywne zachęcenie Klientów do tworzenia nowych, wyjątkowych przestrzeni z wykorzystaniem pomysłów, produktów i doradztwa OBI. To złożenie deklaracji, że każdy indywidulany pomysł na wnętrze uda się zrealizować razem z OBI. Nowe hasło marki wprowadzane jest we wszystkich krajach, w których działa firma.
Nowa marka Create by OBI
W duchu nowego hasła startuje nowa submarka: Create by OBI, oferująca pomysły na meble i dekoracje do samodzielnego zrobienia oraz na wyjątkowe wnętrza w określonym stylu. Jest to zupełnie nowe podejście do projektów Zrób to Sam oraz produktowa nowość na rynku DIY.
Specjalnie dla Create by OBI uruchomiona zostaje nowa strona internetowa: https://create.obi.pl/, gdzie Klienci znajdą szczegółowe informacje co kupić i jak wykonać wybrany projekt. Wszystkie produkty można dowolnie malować i ozdabiać nadając im wyjątkowy, oryginalny charakter. Warto nadmienić, że Klienci będą mieć do wyboru opcje „Zrób to sam” oraz „Shop the look”. Pierwsza opcja polega na samodzielnym składaniu oraz możliwości dowolnego dekorowania wybranego produktu. Drugi sposób to kupno starannie przygotowanych gotowych zestawów produktów, które razem tworzą wybrany styl wystroju wnętrz.
– Nasz rynek nieustannie się zmienia i zmieniają się potrzeby naszych klientów. Chcemy dostarczać kompleksowych i inspirujących pomysłów na nowe wnętrza, jak również spełnić oczekiwania majsterkowiczów. W tym sezonie stawiamy więc na inspiracje poprzez gotowe pomysły, dopasowane do indywidualnych stylów naszych Klientów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie bez względu na wiek czy zainteresowania. Inspirujemy też do działania w duchu Zrób to Sam, bo własnoręczne wykonywanie mebli czy akcesoriów to pomysł na ciekawe spędzanie czasu i kreatywny rozwój naszych umiejętności – przekonuje Tomasz Starczynowski, Dyrektor Handlowy OBI.
Kampania promująca Create by OBI
Gotowych pomysłów na wyjątkowe wnętrza dostarczy nowa kampania OBI „1000 pomysłów. Jaki jest Twój” będąca źródłem inspiracji dopasowanych do indywidualnego stylu właściciela. To zbiór kompleksowych aranżacji z wykorzystaniem asortymentu OBI, które tworzą oryginalne przestrzenie. „1000 pomysłów” znajdziemy w inspiracyjnym Katalogu dostępnym w sklepach i online. Dodatkowo pomysły będą promowane
w sklepach, na stronie internetowej i w mediach społecznościowych OBI.