MAX Premium Burgers planuje w tym roku otworzyć sześć nowych restauracji w Polsce. Dwie już powstały: we Wrocławiu i Radomiu, a kolejne cztery są w trakcie budowy. Szwedzka sieć zamierza utrzymać podobne tempo rozwoju w 2022 roku. Marka bardzo mocno stawia na otwarcia restauracji wolnostojących.
Pierwsza restauracja MAX Premium Burgers w Polsce ruszyła we wrześniu 2017 r. Dziś polska sieć liczy 12 lokali w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Radomiu i na Śląsku. MAX Premium Burgers to restauracja o powierzchni od 300 do 700 mkw., otwierane w obiektach handlowych oraz przy ulicach jako wolnostojące lokale typu drive-thru.
MAX Premium Burgers będzie otwierać kolejne restauracje
– Zarząd międzynarodowej grupy MAX mocno stawia na rozwój w Polsce. W tym roku otworzyliśmy dwie lokalizacje: we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia i w Radomiu. To ostatnie otwarcie przyniosło rekordową sprzedaż w dniu otwarcia na skalę całej grupy. Trwa budowa wolnostojących restauracji w Krakowie (dzielnica Czyżyny), w Gdańsku (Osowa), Płocku i na granicy Warszawy i Pruszkowa. W przyszłym roku chcemy utrzymać podobne tempo rozwoju. Unikamy jednak wiążących deklaracji, gdzie powstaną nowe lokale Max i ile ich będzie – mówi redakcji OmnichanelNews.pl Dominik Szulowski, PR Manager w MAX Premium Burgers
– W Polsce działa wiele sieci gastronomicznych, konkurencja jest duża. Niemniej widzimy w tym rynku duży potencjał i miejsce dla siebie. Z jednej strony ten potencjał tkwi w liczbie mieszkańców, a zatem potencjalnych klientów. Z drugiej zmieniają się nawyki konsumenckie i styl życia. Jedzenie poza domem, zamawianie z dowozem, częstsze sięganie poza wąsko rozumiany standard (hamburger? Tak, ale już niekoniecznie mięsny). W tym upatrujemy swojej szansy. Coraz szersza grupa konsumentów deklaruje, że duże znaczenie mają dla niej wartości, jakimi kieruje się marka. Nasza agenda środowiskowa, bycie firmą klimatycznie pozytywną (finansujemy wychwytywanie z atmosfery 110 proc. emisji naszej sieci), autorski plant beef z pewnością pomagają nam wyróżnić się na tle konkurencji i budować grono lojalnych odbiorców – podsumował Dominik Szulowski.
Szwedzka sieć restauracji odpowiada na oczekiwania klientów
MAX to szwedzka marka restauracji szybkiej obsługi. Powstała ona w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Firma szczyci się smakiem swoich burgerów, frytek czy shake’ów. Oprócz produktów z wołowiną czy kurczakiem marka mocno stawia na ofertę bezmięsną. MAX poważnie traktuje swoją odpowiedzialność środowiskową. Po pierwsze, kompleksowo mierzy swoje emisje gazów cieplarnianych. Po drugie, systematycznie je obniża w odniesieniu do poziomu sprzedaży. Po trzecie, usuwa z atmosfery gazy cieplarniane w ilości odpowiadającej co najmniej 110 proc. swoich emisji. W 2019 roku MAX został jedyną europejską marką nagrodzoną przez ekspertów ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now”. Obecnie sieć zatrudnia ok. 6 tys. pracowników w ponad 170 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu.