Nowe rozwiązania to ukłon w stronę klientów oraz sklepów w centrum handlowym. – To klasyczna sytuacja win-win. Najemcy nie ponoszą żadnych kosztów, a klienci w prosty sposób zyskują więcej niż podczas tradycyjnych zakupów. Nagradzamy lojalność, bez względu na to, czy są z nami od wielu lat, czy dopiero zaczęli robić u nas zakupy – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Głównym celem wprowadzanych rozwiązań jest wzrost zadowolenia klientów, którzy otrzymują dodatkową korzyść w postaci zwrotu części wydanych podczas zakupów pieniędzy w postaci Agora Monet. Innym ważnym elementem akcji jest budowanie długotrwałych relacji i lojalności wśród klientów. Efektem długofalowym ma być również zwiększenie odwiedzalności galerii handlowej.
Program lojalnościowy zakłada skanowanie paragonów, zbieranie za nie punktów i wymianę ich na prezenty. Pomóc w tym ma nowa aplikacja mobilna Agora Bytom.
Rozwiązania korzystne dla klientów i najemców
– Wprowadzamy nowoczesne rozwiązanie, które jednocześnie jest bardzo proste w obsłudze. Aplikacja jest intuicyjna i przyjazna użytkownikowi. Wierzymy, że spodoba się naszym klientom i będą z niej chętnie korzystali – dodaje Hanna Petters. Aplikacja dostępna jest bezpłatnie w serwisach Google Play oraz App Store.
W nowym programie Agory Bytom bierze udział zdecydowana większość najemców centrum handlowego, bo aż 92%. Wśród salonów biorących udział w programie są zarówno firmy sieciowe, jak i mniejsi, często lokalni przedsiębiorcy. Reguły programu są elastyczne.
Agora Bytom to największa galeria handlowa w Bytomiu. Znajduje się w niej 130 sklepów i punktów usługowych – znanych i renomowanych marek. Ofertę uzupełnia kino, klub muzyczny, kręgielnia, klub fitness, laser tag i ścianka wspinaczkowa. Agora Bytom jest nie tylko miejscem zakupów, ale też spotkań i różnorodnych wydarzeń skierowanych do mieszkańców. Jest również inicjatorem akcji #KupujęwBytomiu.