Rok 2021 stoi dla Netto pod znakiem dynamicznej ekspansji. Jest to rezultatem przede wszystkim trwającego procesu konwersji sklepów Tesco.
W czwartek 22 września otworzyło się kolejne sześć placówek pod szyldem duńskiej sieci – tym samym jej zasięg zwiększył się w tym roku o 100 konwertowanych sklepów i wynosi obecnie 500 placówek w całym kraju.
Netto rozwija format 3.0
Od maja bieżącego roku Netto otwiera co tydzień kolejne sklepy w całym kraju. Format Netto 3.0, w którym funkcjonują nowo otwierane placówki, inspirowany jest stylem skandynawskim.
– W ciągu zaledwie 4 miesięcy otworzyliśmy 100 sklepów Netto w miejsce Tesco, dzięki czemu dziś nasza sieć liczy już 500 sklepów. Osiągnęliśmy zatem kolejny kamień milowy w naszym rozwoju w Polsce. A to za sprawą naszych klientów i zaufania, jakim nas obdarzają, które wyraża się poprzez zakupy w naszych sklepach – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – W tym procesie nie do przecenienia jest również zaangażowanie wszystkich pracowników Netto i ich codzienna praca. Dzięki temu dziś wspólnie możemy świętować. – dodaje.
Netto otworzyło w tym tygodniu sklepy w Pawłowicach, Łodzi, Tarnowie, Częstochowie, Kielcach oraz w Łobzie, gdzie w czwartek celebrowano oficjalne, pięćsetne otwarcie.
Asortyment food i non-food
Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach.
Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub do samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.