Należąca do EPP Galeria Echo powiększyła swoją propozycję w kategorii produktów dla domu – do grona najemców kieleckiego centrum handlowego dołączyła czeska marka Tescoma. To pierwsza lokalizacja w Kielcach znanego globalnie producenta akcesoriów kuchennych. Salon w Galerii Echo zajmuje ponad 90 mkw.
Jak przewidują analitycy, globalny rynek akcesoriów kuchennych utrzyma rosnący trend również w bieżącym roku1. Segment ten przeżył prawdziwy rozkwit w 2020 roku wraz ze skierowaniem uwagi konsumentów na przygotowywanie posiłków w domu. Obecnie, o ile zauważalny jest powrót zainteresowania jedzeniem na mieście, to trend przygotowywania jedzenia w domu ze świeżych produktów nie słabnie2.
– Choć konsumenci chętnie eksplorują możliwości, jakie powróciły wraz z otwarciem gastronomi i rozrywki, obserwujemy jednocześnie, że nadal silne są trendy, który zyskały na znaczeniu w czasie pandemii, takie jak np. gotowanie w domu. Za nimi idzie duża popularność sklepów z artykułami do kuchni i jadalni. Oferta naszych centrów handlowych jest na bieżąco dopasowywana do potrzeb klientów, a dołączenie do grona najemców Galerii Echo marki Tescoma, znanej z wysokiej jakości produktów dla domu i ich oryginalnego designu, jest najlepszym tego przykładem – mówi Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.
Szersza oferta Galerii Echo
W ofercie czeskiej marki Tescoma klienci kieleckiego centrum handlowego znajdą bogaty wybór asortymentu do kuchni i jadalni. Na powierzchni 92 mkw. jest dostępnych ponad dwa tysiące wyselekcjonowanych akcesoriów kuchennych do gotowania, pieczenia i serwowania. Wśród kilku linii produktowych można znaleźć także oryginalne gadżety usprawniające proces przygotowywania potraw, których nie może zabraknąć w żadnej nowoczesnej kuchni. Salon Tescoma znajduje się na poziomie +1 Galerii Echo.
Galeria Echo w Kielcach, największe centrum handlowe w regionie świętokrzyskim, stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.
1. https://finance.yahoo.com/news/plmas-2021-trade-show-boom-160000912.html