Pomimo wielu miesięcy lockdownu i pandemicznych ograniczeń, łódzka Manufaktura nie zwalnia tempa. Do grona jej najemców dołączyła właśnie amerykańska marka Under Armour, a nowy, większy lokal otworzył polski brand 4F.
Choć pandemiczny czas nie był łatwy dla branży retail i wiązał się z nie lada wyzwaniami, Manufakturze udało się pozostać miejscem przyjaznym dla najemców. Potwierdzają to ostatnie nowe otwarcia na terenie kompleksu. Swój pierwszy sklep w województwie łódzkim otworzyła znana na całym świecie amerykańska marka dla sportowców – Under Armour. Sklep marki zlokalizowany w Manufakturze jest największym butikiem spośród wszystkich otwartych w Polsce i liczy aż 236 mkw. powierzchni.
– Under Armour jako premium brand lokowany jest w topowych lokalizacjach w Polsce. Do takich obiektów zdecydowanie zalicza się Manufaktura. – podkreśla Bartosz Kuciak, Sales Director spóki OTCF SA, oficjalnego dystrybutora brandu w Polsce.
Sportowa marka bierze więcej w Manufakturze
Rosnący wciąż potencjał Manufaktury dostrzegają także marki, które mają swoje sklepy w łódzkim kompleksie już od kilku lat. Mowa tu o 4F, polskiej marce odzieży i akcesoriów sportowych, która właśnie otworzyła nowy, powiększony lokal w Manufakturze. Ultranowoczesny salon ma teraz o niemal połowę większą powierzchnię – mierzącą ponad 470 mkw. Inwestycja w nowy lokal w Manufakturze jest nieprzypadkowa: – Manufaktura to niezmiennie jedna z najlepszych lokalizacji w Polsce. Zależało nam na tym, aby właśnie tu powiększyć nasz sklep i tym samym dać możliwość prezentacji pełnej oferty odzieży, obuwia i akcesoriów w nowoczesnych i komfortowych przestrzeniach. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować ten ambitny plan – wyjaśnia Bartosz Kuciak.
Under Armour i 4F to dwie marki należące do spółki OTCF SA. Choć obie specjalizują się w produkcji odzieży i akcesoriów sportstyle’owych, przyciągają różne grupy klientów. – Dobierając nowe marki do tenant mix’u Manufaktury, kierujemy się potrzebami naszych Gości. Marki sportstyle’owe cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a nam zależy na tym, by zapewnić naszym Gościom cały przekrój brandów, także tych dotąd niedostępnych w regionie – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.
Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 miliardów euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.