Ponad 2,5 tys. osób odwiedziło 4 września sklep CCC we wrocławskiej Magnolii. To wszystko za sprawą K-POP Tour – pełnego muzyki i mody spotkania, które organizuje sieć w ramach akcji powrót do szkoły.
K-POP to gatunek muzyczny, rodem z Korei Południowej, który w ostatnich latach cieszy się niesłabnącą popularnością wśród młodszych słuchaczy. To właśnie z myślą o nich, CCC przygotowało niezwykły K-POP Tour, który przyciąga tysiące fanów. W Szczecinie – ponad 3 tys. osób, a w Poznaniu i Warszawie – 2,5 tys.! Dzisiaj CCC w Magnolii odwiedziło już ponad 2,5 osób – a wydarzenie wciąż trwa!
2,5 tys. osób przed sklepem CCC we Wrocławiu
W ramach spotkań CCC, młodzi fani muzyki mają okazję spotkać się ze swoimi idolami, którzy również uwielbiają K-POP – Leną Moonlight i Dominikiem Rupińskim. Prezentują oni jesienne stylówki od Sprandi i innych kultowych marek – inspirację czerpią oczywiście z K-POP. Na uczestników zabawy czekają również limitowane K-POP boxy, czy bubble tea od TianFun, szkolne ekwipunki i wiele innych atrakcji!
Szczegóły dotyczące CCC K-POP Tour dostępne są tutaj: https://ccc.eu/pl/k-pop-tour-aw21?clickId=23459
CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym
z największych producentów obuwia na Starym Kontynencie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej.
Grupa posiada ponad 80 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.