W niedzielę 22 sierpnia systemy operacyjne spółki Monnari Trade został zaatakowany przez hakerów. Dotknięte są nim zarówno systemy sprzedażowe jak i finansowe, przez co bieżące funkcjonowanie Spółki jest bardzo utrudnione – poinformowało Monnari w komunikacie.
“Dokładna skala skutków nie jest jeszcze dokładnie znana. Zarząd podjął natychmiastowe kroki zmierzające do wyeliminowania zagrożenia i przywrócenia normalnego działania Spółki, a także poinformował o zaistniałej sytuacji organy ścigania i odpowiednie służby państwowe” – czytamy w komunikacie.
Monnari to polska marka odzieżowa z 20-letnią tradycją, stworzona dla kobiet. Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz modeli z linii Bags&Shoes dostępny jest w 167 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl.
Wyniki Monnari w II kwartale
Przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w II kwartale 2021 roku przez spółkę Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 47,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w porównywalnym okresie 2020 r. o 23 proc.(38,9 mln zł), zaś w relacji do 2019 roku jest to spadek o 24,6 proc. (63,3 mln zł).
Poziomy przychodów za II kwartał 2021 r. oraz II kwartał 2020 r. są obciążone skutkami panującego stanu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 w kraju oraz trwającymi w kwietniu obu lat, zakazem handlu w centrach handlowych powyżej 2000 mkw.