Za okres kwiecień – czerwiec 2021 skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen S.A. wyniosły 53,5 mln zł. To wzrost o 64 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2020 – wynika z komunikatu spółki.
W II kwartale 2021 r. segment detaliczny Wittchen osiągnął przychody ze sprzedaży na poziomie 49,1 mln złotych, co oznacza wzrost o 60 proc. rok do roku. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.
Wittchen idzie w górę
Natomiast w okresie od stycznia do końca czerwca 2021 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży producenta galanterii skórzanej wyniosły 91,7 mln zł, a rok wcześniej były na poziomie 77,4 mln zł. Tym samym jest to wzrost o 18 proc. rok do roku. W przypadku segmentu detalicznego przychody narastające były wyższe o 20 proc. i wyniosły 84,4 mln zł. W 2020 roku były na poziomie 70,2 mln zł.
Spółka Wittchen S.A. jest producentem i sprzedawcą luksusowych dodatków oraz akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firmę w 1990 roku złożył Jędrzej Rafał Wittchen, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje ponad 100 sklepów i wysp. Spółka prowadzi serwis internetowy w responsywnej odsłonie (RWD). Grupa prowadzi także działalność zagraniczną poprzez własne strony internetowe na rynku ukraińskim (www.wittchen.ua), czeskim (www.wittchen.cz), niemieckim (www.wittchenshop.de) oraz rosyjskim (www.wittchen.ru) jak również poprzez platformy sprzedażowe na rynkach europejskich.
W okresach zamknięcia centrów handlowych, głównym źródłem przychodów spółki były prowadzone sklepy internetowe w Polsce i za granicą, oraz platformy typu marketplace.
Czytaj także: E-drogeria Azeta zacieśnia współpracę z InPost