Barbora.pl kontynuuje ekspansję w Polsce – wkrótce wejdzie do Trójmiasta, którego mieszkańcy będą mogli robić codzienne zakupy online z dostawą do domu tego samego dnia. Lider internetowych sklepów spożywczych w krajach bałtyckich działa w Polsce od stycznia br.
Barbora z sukcesem zadebiutowała w Polsce w styczniu 2021. Pierwszym miastem, które korzysta z oferty sklepu spożywczego www.barbora.pl jest Warszawa oraz tereny aglomeracji warszawskiej. Po udanym debiucie w stolicy kraju, Barbora wdraża następny etap rozwoju działalności w Polsce. Gdańsk, Gdynia i Sopot to trzy kolejne miasta, które znajdą się w zasięgu e-sklepu.
Barbora wdraża następny etap rozwoju
Barbora poszukuje już lokalnych dostawców z Trójmiasta i okolic, którzy mogą zaoferować klientom ciekawe produkty regionalne w różnych kategoriach. Uruchomienie działalności w Trójmieście wiąże się także z powstaniem nowych miejsc pracy. Spółka rozpoczęła już rekrutację. Planowane jest zatrudnienie blisko 40 osób do zespołu Barbory, a także grupy pracowników zewnętrznych.
Od wejścia na polski rynek marka konsekwentnie wdraża nowe standardy codziennych zakupów spożywczych przez Internet. Kluczową przewagą Barbory jest bardzo szybka dostawa. Zamówienia zrealizowane do godziny 17.00 są dostarczane pod wskazany adres jeszcze tego samego dnia. Dzięki temu do domów klientów trafiają świeże produkty, w tym pieczywo, ryby, mięso oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Mogą oni również rezerwować preferowane terminy dostarczania swoich zakupów.
To, na czym zyskuje marka, to również wyjątkowe oferty, zapewniające znaczną oszczędność w domowym budżecie. Co tydzień na Barbora.pl kolejne wybrane i ulubione produkty Polaków są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach. Zniżki sięgają ponad 60 proc. Ponadto dostawa jest bezpłatna, a nowi klienci otrzymują dodatkowo kod rabatowy na pierwsze zakupy.
– Kontynuujemy przyjętą strategię rozwoju w Polsce. Trójmiasto jest kolejnym po Warszawie bardzo atrakcyjnym kierunkiem ekspansji. Ma olbrzymi potencjał demograficzny oraz turystyczny, zwłaszcza w sezonie letnim – mówi Andrius Mikalauskas, CEO Barbory w Polsce.
– Mieszkańcy Gdańska, Gdyni i Sopotu mogą liczyć na wysoką jakość, szybką, wygodną i świeżą dostawę produktów oraz nasze proklienckie podejście. Warszawiacy coraz śmielej przekonują się do nowych standardów e-shoppingu, jakie zapewniamy, a liczba lojalnych klientów systematycznie rośnie. Wierzę, że podobnie uda nam się zbudować zaufanie i sympatię do Barbory w Trójmieście – dodał Andrius Mikalauskas.
Strategicznym partnerem Barbory jest sieć Stokrotka
Barbora działa w Polsce w oparciu o sprawdzony model biznesowy, który wpłynął na sukces firmy w krajach bałtyckich. Na Litwie, Łotwie i w Estonii marka jest największym operatorem e-handlu żywnością oraz artykułami codziennego użytku, znanym z wysokiej jakości obsługi i konkurencyjnych cen. Strategicznym partnerem Barbory i głównym dostawcą towarów w Polsce jest sieć Stokrotka.
Barbora to największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, który od stycznia 2021 prowadzi działalność również w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która w Polsce jest właścicielem sklepów Stokrotka.
Swoją działalność rozpoczęła na Litwie w 2014 roku. W efekcie dynamicznego rozwoju spółka uruchomiła ekspansję na kolejne rynki. W 2018 roku weszła do Łotwy i Estonii, zajmując w tych krajach wiodącą pozycję. Jej obroty w 2020 roku wzrosły ponad dwukrotnie i wyniosły 104 mln EUR. Spółka wyprzedziła swoich konkurentów stając się największym internetowym sklepem spożywczym oraz z artykułami codziennego użytku w krajach bałtyckich. W 2020r. Barbora wdrożyła zakrojony na szeroką skalę plan rozwoju na rynkach lokalnych.