Netto otworzyło sześć kolejnych sklepów w miejscu dawnych placówek Tesco: w Andrychowie (woj. małopolskie), Bielsku-Białej (woj. śląskie), Choszcznie (woj. zachodniopomorskie), Czarnkowie (woj. wielkopolskie), Sulejowie (woj. łódzkie) i Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie).
Netto 3.0 to flagowy format oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań.
Netto w formacie 3.0
Wszystkie nowo otwarte sklepy to także tzw. oferta non-foodowa obejmująca wyposażenie i pomoce domowe, sprzęty AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie, dostarczając co tydzień nowych pomysłów i inspiracji.
Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.