Bonarka jest jedynym centrum w Krakowie, i jednym z nielicznych w Polsce, które wykorzystuje inteligentne lustra reklamowe WiseGlass. 20 takich luster zainstalowano w łazienkach w Bonarce. To ultranowoczesne rozwiązanie pomocne w komunikacji z klientami, wykorzystujące technologię sztucznej inteligencji.
Ta sprytna technologia pozwala na zastosowanie targetowania możliwego wcześniej jedynie
w przestrzeni wirtualnej. System specjalnych czujników w mgnieniu oka rozpoznaje podstawowe
cechy fizyczne odbiorców reklamy (wiek, płeć, odczuwane emocje) i automatycznie dostosowuje do nich treści wyświetlane na tafli lustra.
Przyjazne środowisku nośniki reklamowe
– Bonarka pomimo pandemii dynamicznie się rozwija i szuka nowych kanałów komunikacji z klientami. Bardzo chętnie sięga przy tym po nowinki technologiczne. Inteligentne lustra WiseGlass uzupełniają system reklamowy centrum, który wykorzystuje także inne nowoczesne rozwiązania, np. takie jak iPostery – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki.
Wskazuje także na walor ekologiczny reklamowych luster:– Zdecydowanie zaliczają się one do
energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska nośników reklamowych – podkreśla Katarzyna
Kasprzak.

– WiseGlass działając w obszarze komunikacji i reklamy od początku stawia na skuteczność dzięki innowacjom. Jednym ze środków realizujących cele naszych klientów jest analityka reklamy, która w wydaniu WiseGlass oparta jest o sztuczną inteligencję. Rozwijając sieć składającą się z inteligentnych luster reklamowych wybieramy współpracę z podmiotami zorientowanymi na rozwój i nowoczesność. Dlatego w Bonarce zainstalowaliśmy nasze najnowocześniejsze nośniki, wyświetlające spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w momencie pozyskania jego uwagi. Rozwiązania WiseGlass zwiększają wydajność prowadzonych kampanii. Wyjątkowe możliwości, jakie daje nasza platforma, zapewnią reklamodawcom skuteczność i precyzyjną analitykę obejrzanych reklam – tłumaczy Waldemar Bieniek, prezes firmy WiseGlass.
Bonarka w portfolio obiektów NEPI Rockcastle
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.
Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.