Po sukcesie usługi click&collect polska sieć supermarketów POLOmarket uruchamia sklep internetowy z poziomu przeglądarki internetowej. Działanie to jest nie tylko kolejnym etapem realizacji przyjętej już klika lat temu strategii transformacji cyfrowej, ale przede wszystkim odpowiedzią na oczekiwania klientów.
Możliwość dokonywania zakupów poprzez komputer osobisty, w porównaniu do urządzeń mobilnych, będzie sporym ułatwieniem i wygodą, zwłaszcza dla starszych klientów. Jednocześnie w kilkudziesięciu swoich sklepach POLOmarket wprowadza możliwość dowozu zamówionych zakupów bezpośrednio do domu.
E-zakupy w wersji mobilnej i na komputery
Do e-sklepu sieci można trafić ze strony głównej www.polomarket.pl, jak i bezpośrednio z adresu www.e-polomarket.pl.
Będąc już w e-sklepie należy wybrać placówkę, z której zamierzamy odebrać swoje zakupy lub z której mają być one do nas dostarczone. Wybieramy też adres dostawy. Po dodaniu produktów do koszyka należy wybrać metodę płatności. (Wszystkie formy płatności elektronicznych w tym Blik i płatności odroczone Twisto, a także płatności gotówkowe – przy odbiorze osobistym). Na koniec wskazujemy dogodny dla nas termin odbioru zakupów w przedziale 8:00 – 22:00.
Na początek z dostawy zakupów do domu mogą skorzystać klienci m.in. :z Gdańska, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy, Słupska, Kalisza, Opola, Gliwic, Głogowa i Lubina. Docelowo usługa będzie rozwijana o kolejne miasta. Do końca roku spółka planuje uruchomić usługę we wszystkich miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, w których znajdują się sklepy POLOmarket.
W ofercie sklepu internetowego w wersji mobilnej i na komputery, dostępnych jest ponad 6 tys. produktów.
Usługa click&collect POLOmarket jest bardzo wysoko oceniana przez klientów. Dowodem na to są dwie z rzędu nominacje do finału rankingu Mobile Trends Awards. Sieć jest przekonana, że poszerzenie funkcjonalności o rozwiązanie desktopowe plus usługę dowozu zakupów podwyższy poziom satysfakcji klientów.
Grupa POLOmarket prowadzi sieć ponad 280 supermarketów
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Firma zaczynała w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Obecnie spółka zatrudnia ponad 5,8 tys. osób.
Przeczytaj także: 60 proc. firm chce inwestować w rozwój łańcuchów dostaw