Wojas, właściciel marek obuwniczych Wojas i Bartek, miał w maju 2024 roku 34,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza spadek rok do roku o 2,8 proc. – poinformowała spółka w komunikacie.
W okresie styczeń – maj 2024 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 149 mln zł i była wyższa o 6,7 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Sklepy przyciągają klientów
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej Wojasa w maju 2024 roku wyniosły 22,9 mln zł. To oznacza wzrost o 9,1 proc.w porównaniu do przychodów osiągniętych w maju 2023 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – maj 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 104,6 zł i były wyższe o 7,1 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej spółki Wojas w maju 2024 roku wyniosły 11,8 mln. Tym samym były niższe o 19,6 proc. od przychodów osiągniętych w maju 2023 roku.
Narastająco, w okresie styczeń – maj 2024 skonsolidowane przychody ze sprzedaży hurtowej wyniosły 44,4 mln zł i były wyższe o 5,8 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Wojas S.A. to jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.