Polska marka Kazar nawiązała współpracę z platformą sprzedażową Humanic. Jej właścicielem jest austriacka firma Leder & Schuh. Dzięki tej współpracy produkty Kazar są teraz dostępne na nowych, globalnych rynkach.
Platforma Humanic jest jednym z liderów na europejskim rynku obuwniczym.
“To partnerstwo otwiera przed Kazar nowe możliwości, pozwalając nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona klientów, którzy cenią luksus, elegancję i najwyższą jakość. Dzięki obecności na tej prestiżowej platformie, klienci na nowych rynkach mogą teraz łatwo odkrywać i kupować produkty Kazar, które doskonale wpisują się w ich wyrafinowane gusta. Cieszymy się, że możemy być częścią tej dynamicznej platformy i wierzymy, że nasza współpraca przyniesie korzyści zarówno obecnym, jak i nowym klientom” – poinformowali przedstawiciele firmy Kazar.
Kazar stawia na międzynarodowy rozwój
Kazar to polska marka, która od 1990 roku konsekwentnie buduje swoją modową pozycję na polskim i zagranicznym rynku. Łącznie posiada ponad 60 salonów stacjonarnych w największych centrach handlowych w Polsce oraz poza granicami kraju. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, walizki, akcesoria, perfumy oraz linię Home Fragrance.