Grupa PSB, właściciel sieci Mrówka, wdraża nowy koncept sklepów Express. Pierwszy sklep w nowym formacie ruszył w Szczecinie.
– W Grupie PSB chcemy być coraz bliżej klienta. W miastach w Polsce ciągle brakuje placówek i istnieje potencjał rynku w tym zakresie. Stawiamy na trend miasta 15-minutowego i potrzeby klienta, aby miał te placówki blisko siebie oraz aby mógł robić wygodnie zakupy. Stąd dalsza ekspansja organiczna i rozwój nowych placówek m.in. poprzez wprowadzenie nowego rodzaju placówki PSB Mrówka Express. Nowy format punktu sprzedaży to niskobudżetowy, kompaktowy i czytelny punkt sprzedaży gwarantujący swoim klientom wygodne i szybkie zakupy artykułów do remontu czy wykończenia wnętrz – przekonują przedstawiciele sieci Mrówka.
Powstał już pierwszy sklep nowego formatu PSB Mrówka Express w Szczecinie. Został on otwarty pod koniec kwietnia 2024 r. przez firmę Marbud z Goleniowa. PSB Mrówka Express to nie tylko szybkość i wygoda, ale także mobilni doradcy, którzy są zawsze gotowi służyć pomocą i fachowym doradztwem. Mało powierzchniowy sklep oferuje wyselekcjonowany asortyment w lokalizacji „na wyciągnięcie ręki”.
Pięć filarów rozwoju
W bieżącym roku Spółka będzie nadal trzymać się wyznaczonej strategii i będzie budowała projekty strategiczne wokół pięciu filarów. Grupa PSB doskonali proces dotyczący pricingu – zarządzania ceną oraz aktywnego zarządzania sprzedażą. Wdraża również program PSB Plus dla firm wykonawczych oraz rozpoczęła prace nad nową aplikacją mobilną dla placówek Mrówka. To rozwiązanie nie tylko usprawni interakcję z firmą, ale także zapewni unikatowe korzyści dla naszych lojalnych klientów.