Speciality leasing jest propozycją dla właścicieli marek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję na rynku retail. Jest to jedna z usług oferowanych przez Nhood Services Poland firmom zainteresowanym tymczasowym wynajmem powierzchni handlowej w 24 obiektach Ceetrus Polska. Z roku na rok rośnie popularność tego typu współpracy z najemcami, ponieważ przekłada się ona na wymierne korzyści biznesowe.
W 2023 roku Nhood Services Poland podpisał 176 umów krótkoterminowych (poniżej 1 miesiąca), 70 umów długoterminowych (powyżej 1 miesiąca) oraz przedłużył 82 trwające umowy. Przychód firmy z usługi speciality leasing w 2023 roku wyniósł o 30 proc. więcej niż w roku 2022.
Potencjał tymczasowych umów
– Wierzymy w potencjał tymczasowych umów najmu, nie tylko jako sposobu dla właścicieli i inwestorów na osiąganie zysków z powierzchni wspólnych w obiektach handlowych, lecz także jako wkład we wzbogacenie doświadczenia zakupowego, co oznacza pełniejszą i bardziej zróżnicowaną ofertę, która uzupełnia obecny asortyment – Daria Golonka, specjalista ds. tymczasowych umów najmu, która w Nhood Services Poland koordynuje działania w zakresie speciality leasing.
W ramach speciality leasing Nhood Services Poland oferuje najem przestrzeni pod m.in. wyspy handlowe, lokale, pop-up store, automaty i maszyny vendingowe, akcje promocyjne, większe eventy komercyjne, targi tematyczne, jarmarki, biletowane wydarzenia, ekspozycje produktów czy animacje terenów zewnętrznych.
– Przygotowujemy oferty szyte na miarę, ponieważ wnikliwie analizujemy potrzeby oraz cel biznesu naszego klienta. Znamy 24 centra handlowe Ceetrus Polska od podszewki, dlatego wiemy, co sprawdzi się najlepiej oraz proponujemy najbardziej efektywne rozwiązania i budujemy długofalowe relacje, dzięki czemu klienci do nas wracają – przekonuje Daria Golonka.
Zalety speciality leasing dla najemców
Korzyści z krótkoterminowego wynajmu powierzchni w centrach handlowych należących do Ceetrus Polska są liczne. Należy podkreślić przede wszystkim obecność w silnej lokalizacji handlowej i korzystanie z synergii obecnych tam marek, możliwość rozwoju własnej oferty oraz elastyczną umowę pod względem terminu i lokalizacji. W zależności od potrzeb biznesowych czy planów ekspansji można zdecydować się na obecność we wszystkich centrach, gdy najemcy zależy na efekcie skali, obecność w regionie bądź w pojedynczych centrach.
Umowy są zawierane na różny okres, zaczynając od jednodniowych akcji promocyjnych, idąc przez kilkumiesięczne ekspozycje produktów i docierając do wieloletnich umów najmów miejsc pod wyspy handlowe.
Przykładem wieloletniej i satysfakcjonującej współpracy z najemcą są jarmarki produktów regionalnych organizowane przez Lux Jarmark. Firma oferuje m.in. wędliny Podlaska Chata, tradycyjnie wypiekane chleby na zakwasie, oryginalne sękacze, sery góralskie oraz inne przysmaki z Podhala. Jarmarki odbywają się w 12 lokalizacjach w całym kraju.
Różne rodzaje współpracy
Nhood Services Poland ma w ofercie również współpracę zarówno z prężnie działającymi markami regionalnymi, np. rodzinna, krakowska lodziarnia Good Lood w Galerii Bronowice, jak i z markami mającymi punkty handlowe w całej Polsce, np. IQOS w 10 centrach Ceetrus Polska.
Ciekawym rozwiązaniem Nhood Services Poland jest współpraca z obecnymi już w centrach najemcami. Odbywa się ona poprzez najem dodatkowych przestrzeni w pasażu lub organizowanie akcji promocyjnych. Przykładem jest bank Millenium, który przeprowadził akcje promocyjne mające na celu pozyskanie nowych klientów poprzez przedstawienie obecnych możliwości ofertowych przy specjalnych wyspach w 3 obiektach Ceetrus Polska.