Pandora, duńska marka biżuteryjna, wprowadziła na polskim rynku usługę Click & Collect. Na razie ta opcja dostępna jest tylko w wybranych salonach.
– Wdrożyliśmy w Polsce usługę Click & Collect, tym samym jeszcze mocniej wchodząc w świat sprzedaży wielokanałowej – skomentowała wdrożenie Aleksandra Chrobak, eCommerce Omnichannel Manager w Pandora EE.
Usługę odbioru zamówienia w salonie Pandora (tj. Pandora Zamów online i odbierz w sklepie), można wybrać z poziomu karty produktu lub podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Wystarczy wybrać przycisk „Odbierz w sklepie”. Usługa dostępna jest, przynajmniej na razie, w wybranych salonach duńskiej marki. Płatność za zakupy zostanie pobrana automatycznie, ze środka płatności wskazanego uprzednio przez klienta, w momencie odbioru zamówienia z salonu Pandora. Nie ma możliwości opłacenia takiego zamówienia na miejscu w sklepie.
Światowy gigant
Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, która produkuje ręcznie wykończoną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Firma oferuje całą gamę ponadczasowej biżuterii od kultowych charmsów zaczynając, przez oryginalne pierścionki czy kolczyki do eleganckich bransoletek oraz naszyjników.