W kwietniu br. Bricomarché wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć. Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.
Od początku br. sieć Bricomarché otworzyła łącznie 17 nowych punktów, z czego aż 6 z nich uruchomiła w samym kwietniu. Placówki znajdują się w 4 różnych województwach: małopolskim (Trzebinia, Gorlice, Wadowice), kujawsko-pomorskim (Wąbrzeźno), podkarpackim (Tarnobrzeg) oraz wielkopolskim (Międzychód). Każdy z nowych sklepów jest pierwszym punktem sieci w danym mieście. Łączna powierzchnia tych placówek wynosi niemal 25 000 mkw., z czego 17 200 mkw. zajmują hale handlowe, a 7 050 mkw. ogrody zewnętrzne. W każdym ze wspomnianych sklepów pracuje specjalnie wyszkolona kadra, w sumie 160 osób.
Sprawdzenie i nowi franczyzobiorcy
Cztery z nowo otwartych punktów prowadzą małżeństwa przedsiębiorców od lat związanych z Grupą Muszkieterów: Marzena i Sławomir Czarneccy (Wąbrzeźno), Ada Follendorf i Przemysław Górski-Follendorf (Trzebinia), Anna i Tadeusz Kempowie (Wadowice) oraz Monika i Sebastian Kijewscy (Tarnobrzeg). Dzięki unikalnemu modelowi partycypacyjnemu Grupy franczyzobiorcy nie tylko prowadzą własne placówki handlowe, ale mogą również pełnić kluczowe role w strukturach centralnych firmy. Przykładowo, Sławomir Czarnecki pełni funkcję Prezesa Zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce. Sebastian Kijewski jest zaangażowany w działania dotyczące rozwoju sieci i zarządzanie jej majątkiem w Polsce, a Monika Kijewska współodpowiada za pozyskiwanie i szkolenie franczyzobiorców.
Dwie pozostałe placówki (Gorlice, Miedzychód) należą do franczyzobiorców debiutujących w ramach Grupy Muszkieterów. Tomasz Swaryczewski prowadzi Bricomarché w Gorlicach, natomiast Ryszard Biernat odpowiada za placówkę w Międzychodzie, przyłączoną w formule „Pod Znak”. Podjęta w ten sposób współpraca oznacza, że istniejący już sklep dołącza do sieci Grupy Muszkieterów pod szyldem Bricomarché.
Ekspansja Bricomarché
– Niezmiennie i z dużym zapałem realizujemy naszą strategię ekspansji, zarówno poprzez tradycyjne otwarcia nowych sklepów, jak i przyłączenia funkcjonujących placówek do sieci. Cieszy nas, że w kwietniu zarówno obecni, jak i nowi franczyzobiorcy zdecydowali się z nich skorzystać i razem z nami poszerzać dostęp do oferty Bricomarché w kolejnych miejscowościach. To dzięki wspólnej pracy i zaangażowaniu udało nam się osiągnąć imponujący wynik 6 otwarć w ciągu miesiąca – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.
W placówkach Bricomarché klienci mogą korzystać nie tylko z szerokiej oferty produktów do dom i ogrodu, ale także dodatkowych usług unikatowych dla indywidualnych sklepów – między innymi transportu artykułów pod wskazany adres, cięcia drewna czy wycinania otworów w zlewozmywakach. Ponadto, sieć oferuje wyjątkową ofertę promocyjną w ramach programu lojalnościowego Moje Bricomarché, dzięki któremu można korzystać z benefitów akcji lojalnościowej „skanujesz-zyskujesz”.