Pierwszy Magenta Experience Center sieci T-Mobile otwarto w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Ma 240 mkw. powierzchni i oprócz standardowych usług oferuje strefę coworkingową oraz studio do realizacji podcastów. To największy obecnie salon operatora w Polsce.
Magenta Experience Center (MEC) to unikatowe, pierwsze tego typu miejsce na mapie Polski i Warszawy (zlokalizowane w Westfield Mokotów), w którym słowo „doświadczenie” jest odmieniane przez wszystkie przypadki, a nowe technologie są dostępne na wyciągnięcie ręki.
– Nowe technologie coraz mocniej przenikają do naszej codzienności. W T-Mobile mówimy, że technologie to styl życia – styl, do którego chcemy każdego zachęcić. Dlatego stworzyliśmy unikatowe miejsce, jakim jest Magenta Experience Center, w którym każdy, bez względu na wiek, płeć, czy kompetencje cyfrowe, znajdzie swoje miejsce i będzie mógł być bliżej świata T-Mobile. Drzwi MEC są otwarte dla wszystkich, bo w T-Mobile jesteśmy zaufanym partnerem naszych użytkowników. Wspieramy ich każdego dnia zapewniając najlepsze doświadczenia, ale również najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu. A to nadal nie wszystko, bo w MEC, dzięki wykorzystywaniu ekologicznych rozwiązań w duchu zrównoważonego rozwoju, chcemy inspirować naszych gości do wdrażania takich postaw również w swoim najbliższym otoczeniu – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.
Naszpikowany technologiami salon T-Mobile
Magenta Experience Center to najnowocześniejsza przestrzeń T-Mobile, nie będąca tylko miejscem do załatwiania najbardziej standardowych spraw związanych z ofertą operatora. Odwiedzający MEC wkraczają do świata T-Mobile i najnowszych technologii, które znajdują się dosłownie na każdym kroku, pomimo aż 240 mkw. przestrzeni. AI? AR? Największy phone wall w Polsce? To nadal nie wszystko. W strefie Magenta DOM, oprócz typowo domowych sprzętów i rozwiązań jak telewizory, dekodery czy routery 5G, można poczuć się jak we własnym centrum rozrywki, testując rozwiązania VR. Natomiast w strefie z konsolami każdy może przenieść się do świata najlepszych gier i doświadczyć emocji na najwyższym poziomie, sprawdzając swoje umiejętności z padem w ręku. W MEC klienci znajdą tablety, tablety 3D, laptopy, smartwatche czy słuchawki, a także stanowisko z dronami, drukarkę 3D, drukarkę do folii ochronnych na sprzęt czy gogle AR. Salon do dyspozycji odwiedzających udostępnił wygodną przestrzeń coworkingową oraz specjalne studio podcastowe.
Magenta Experience Center to także przestrzeń edukacyjna – już wkrótce będą tu organizowane spotkania dla wszystkich entuzjastów nowych technologii – bez względu na wiek i kompetencje. Spotkania z ekspertami ds. cyberbezpieczeństwa, hackatony, premiery nowych urządzeń – w multimedialnej i interaktywnej przestrzeni MEC czeka na odwiedzających mnóstwo inspiracji i wiedzy.
– MEC powstało dzięki naszej strategii customer experience. Wsłuchiwanie się w głos naszych klientów, zbieranie ich głosów i opinii, wdrażanie zmian, które są odpowiedzią na ich potrzeby, to elementy naszej strategii, którą sukcesywnie realizujemy. A teraz chcemy tworzyć jeszcze bliższą, lepszą relację z naszymi użytkownikami, dając im w Magenta Experience Center najlepsze doświadczenia i obsługę na najwyższym poziomie, ale nie tylko. MEC to inspirujące miejsce spotkań, wspólnej pracy i edukacji, w ramach szerokiej palety planowanych wydarzeń. Wszystkim twórczym osobom oferujemy też możliwość nagrania własnego podcastu w specjalnej strefie podcastowej. Jednym słowem – chcemy, aby nasi klienci i wszyscy odwiedzający MEC mogli bardziej doświadczać nowych technologii i możliwości, jakie daje Magenta. Chcemy, by mogli poczuć się naprawdę wyjątkowo, jak prawdziwy VIP – dodaje Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Green Magenta, czyli w trosce o planetę
Magenta to nie jedyny kolor ściśle związany z przestrzenią MEC. Zielone barwy są tu nieprzypadkowe, bo ekologia i działania realizowane w duchu ESG są wpisane w DNA T-Mobile Polska. W nowej przestrzeni wykorzystano materiały z recyklingu, korzysta się z zielonej energii i wykorzystuje proekologiczne rozwiązania. W MEC goście znajdą też specjalny pojemnik (tak jak w każdym salonie T-Mobile w Polsce), do którego można wrzucić stary, niepotrzebny telefon i tym samym wesprzeć Szlachetną Paczkę.
Magenta Experience Center jest największym salonem w liczącej 586 punktów sieci sprzedaży T-Mobile w Polsce.