Centrum handlowe Nowe Bielawy w Toruniu znacząco poszerza ofertę jubilerską. W obiekcie z portfolio Greenman Poland zadebiutował salon Apart. Lokal lidera na rynku jubilerskim otwarty został w najnowszym koncepcie handlowym marki.
– Umocnienie oferty jubilerskiej jest dla Nowych Bielaw jednym z kluczowych elementów rozwoju szeroko pojętej oferty modowej i lifestylowej. Od lat budując ten segment, stawiamy na marki, które są nie tylko doskonale znane, ale przede wszystkim cenione przez konsumentów i rynek z powodu wysokiej jakości oferty – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Apart to doskonały przykład. To najsilniejsza marka w branży, która dziś jest liderem na rodzimym rynku jubilerskim, a do tego jest ceniona przez różne pokolenia konsumentów z uwagi na bogaty asortyment, ale także emocje jakie dostarcza. To także brand, który dynamicznie się rozwija w atrakcyjnych lokalizacjach. Debiut nowego salonu jest więc mocnym akcentem w naszej ofercie – dodaje.
Nowa strategia leasingowa
Pojawienie się Apart to także kolejny przykład na to, że centrum handlowe działające w formacie convenience może w komercjalizacji odważnie sięgać po współpracę z markami typowymi dla tenat-mix’u galerii handlowych. – To trend będący efektem realizowanej strategii leasingowej, który coraz mocniej zaznacza się w Nowych Bielawach i w pozostałych centrach z naszego portfolio – mówi Karolina Nitowska.
– Kluczowe marki doceniają potencjał naszych obiektów. Ich uwagę zwraca unikalność formatu, który łączy convenience i lifestyle, jak również fakt, że stały się one popularnymi, lokalnymi destynacjami shoppingowymi dla całych rodzin. W przypadku Nowych Bielaw brandy przyciąga też chłonny rynek konsumencki, zmodernizowane otoczenie oraz rozwój obiektu, będący efektem rozbudowy centrum o dwa nowoczesne, w pełni skomercjalizowane parki handlowe – mówi.
Apart to kolejny salon z biżuterią w Nowych Bielawach. Działają tutaj również najemcy Verona, Eliza oraz Briju. – Za sprawą tego debiutu nie tylko poszerzamy ofertę jubilerską, ale także wprowadzamy do asortymentu zarówno marki Apart, jak również innych brandów jubilera, które dostępne w salonie np. Elixa, Aztorin, Artelioni czy AM:PM. Wzbogacamy także propozycję centrum o marki zegarków uznanych manufaktur. W efekcie oferta jubilerska obiektu staje się bardziej zróżnicowana i kompletna – dodaje Karolina Nitowska.