Sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Batorego 81, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu . Od 7 marca br. prowadzi Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22. Kolejnym otwarciem symbolicznie umacnia powrót sieci do Zielonej Góry, która jest kolebką marki w Polsce.
Na początku marca br. sieć Intermarché otworzyła placówkę przy ul. Szosa Kisielińska 22. Już wtedy zapowiadała, że to dopiero początek ambitnych planów dotyczących powrotu marki do Zielonej Góry, a klienci mogą spodziewać się w niedługim czasie otwarcia kolejnych dwóch placówek w mieście oraz tylu samo przysklepowych stacji paliw. Sieć konsekwentnie realizuje plan działania i na niewiele ponad miesiąc po otwarciu pierwszego punktu sprzedaży, wystartowała z kolejną placówką – przy ul. Batorego 81.
Drugi sklep Intermarché w Zielonej Górze posiada ponad 1200 mkw. powierzchni, 4 samoobsługowe i 4 tradycyjne kasy. W sklepie jest zatrudniona 35-osoba kadra pracownicza. Placówkę warto odwiedzić już w dniu oficjalnego otwarcia, tj. 18 kwietnia br. (czwartek). Na klientów sklepu czekają liczne atrakcje – od specjalnych rabatów, licznych niespodzianek, aż po degustacje kulinarne.
Szeroka oferta produktowa
Placówka Intermarché przy ul. Batorego 81 zamierza przyciągać uwagę mieszkańców Zielonej Góry i okolic szeroką ofertą produktową. W asortymencie sklepu znajdują się nie tylko świeże warzywa i owoce czy wypieki, ale też duży wybór artykułów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych. Wśród nich klienci znajdą wyroby od lokalnych dostawców oraz te przygotowywane na miejscu przez doświadczonych rzeźników, metodą rzemieślniczą, w przysklepowej wędzarni opalanej drewnem, co zapewnia produktom niepowtarzalny smak i aromat. W ofercie zielonogórskiej placówki przy ul. Batorego 81 znajdziemy także artykuły z takich kategorii jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata, a także nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”, czyli propozycje garmażu ciepłego i zimnego na wynos. W supermarkecie jest wydzielona także strefa „dla domu” ze specjalną aranżacją oraz szeroką ofertą produktów przemysłowych. Nie brakuje również sekcji z produktami dla dzieci, artykułów dla zwierząt oraz dużej strefy win i alkoholi z całego świata.
Nowocześnie i wygodnie – koncept Power 2.0
Sklep przy ul. Batorego 81, podobnie jak punkt przy ul. Szosa Kisielińska 22, jest w pełni spójny z konceptem Power 2.0. To najnowszy i najbardziej nowoczesny format, jaki oferuje Intermarché. Wyróżnia go zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów z kategorii świeże. Zgodnie z ideą konceptu, są one zgrupowane w formę ryneczku, zajmującego połowę sali sprzedaży. Charakterystyczną cechą modelu jest także ułożenie części sklepu poza ryneczkiem w tzw. „układ w grzebień”, prostopadle do strefy sezonowej, co zapewnia klientom doskonały wgląd w każdą alejkę i łatwe odnajdywanie interesującej ich kategorii produktowej. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie zaprojektowany, z myślą o wygodzie klientów, co sprawia, że codzienne zakupy są intuicyjne i przyjemne.
Właściciel nowego Intermarché w Zielonej Górze
Punkt przy ul. Batorego 81 prowadzi Marcin Rusiniak, przedsiębiorca i właściciel Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22 w Zielonej Górze, a przy tym menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu. Obecnie współpracuje m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach należących do niego sklepów Intermarché zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby. Spółka, którą prowadzi jest zarejestrowana w Zielonej Górze, tam też uiszcza podatki oraz wszelkie inne opłaty.
– Tak jak zapowiadaliśmy, konsekwentnie i stopniowo realizujemy nasz plan rozwoju w Zielonej Górze. Otwarcie pierwszego punktu sprzedaży w Zielonej Górze wiązało się dla mnie z wielomiesięcznymi przygotowywaniami i niemałym stresem – szczególnie, że to tak wyjątkowa lokalizacja dla Intermarché i to tutaj powstał pierwszy sklep marki w Polsce. Niemniej, mogłem liczyć na ogromne zaufanie i wsparcie ze strony moich partnerów biznesowych i dzięki naszej wspólnej pracy otworzyliśmy sklep, którego mieszkańcy Zielonej Góry coraz częściej kojarzą i wybierają. Mam też duże nadzieje odnośnie drugiej placówki, przy ul. Batorego 81. Jest nie tylko nowoczesna i dająca komfort zakupowy, ale przede wszystkim oferuje mieszkańcom szeroki wybór jakościowych produktów spożywczych w niskich cenach – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.
– Zielona Góra jest bardzo ważną częścią historii sieci, dlatego nasza obecność i możliwość docierania do lokalnych mieszkańców jest wyjątkowo ważna. Teraz otworzyliśmy placówkę przy ul. Batorego, ale zdecydowanie nie mówimy pas. W maju tego roku planujemy wystartować z kolejnym punktem sprzedaży, przy ul. Makowej 14. O szczegółach tej inwestycji na pewno będziemy jeszcze informować – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.