Designer Outlet Sosnowiec wychodzi naprzeciw potrzebom swoich partnerów biznesowych wspiera marki, które rozwijają sprzedaż wraz z umacniającą się pozycją tego centrum i potrzebują większej przestrzeni handlowej do dalszej ekspansji. Tym razem do nowego, przestronnego salonu wprowadził się OCHNIK.
Otwarty właśnie sklep to zaaranżowane według najnowszego konceptu marki designerskie wnętrze, które łączy osobne dotąd linie odzieżową i galanteryjną. OCHNIK postanowił zintegrować te segmenty oferty na jednej dużej przestrzeni handlowej, która dla wygody klientów posiada dwa osobne wejścia. W nowym, znacznie większym salonie o powierzchni 343 mkw. klienci z łatwością i bardzo intuicyjnie mogą poruszać się podczas zakupów i poznawać dostępne kolekcje sygnowane znanym logiem z wilgą.
W wyznaczonych strefach wyeksponowane zostały propozycje marki: okrycia wierzchnie dla kobiet i mężczyzn, z których najbardziej słynie OCHNIK, lekkie kolekcje tekstylne, akcesoria takie, jak torby, torebki czy teczki oraz kolekcje podróżne. Wszystko w outletowych cenach, 30-70% taniej.
Wzrost sprzedaży i poprawa doświadczeń zakupowych klientów
– OCHNIK jest doskonałym przykładem zaplanowanego, konsekwentnego rozwoju rynkowego, dla którego kanał sprzedaży outletowej jest istotną częścią biznesu. W ROS Retail Outlet Shopping stawiamy na partnerską współpracę z najemcami i wspieramy ich w realizacji wspólnie określonych celów, jakimi są przede wszystkim wzrost sprzedaży oraz stała poprawa doświadczeń zakupowych klientów. Bardzo nas cieszy tak znacząca ekspansja naszych wieloletnich partnerów biznesowych, zauważamy ich potencjał. Dlatego kiedy pojawiła się szansa na relokację i modernizację salonu OCHNIK oraz tak znaczące powiększenie powierzchni handlowej, umożliwiliśmy marce skorzystanie z tej możliwości – mówi Dariusz Obołończyk, Center Manager Designer Outlet Sosnowiec, ROS Retail Outlet Shopping.
OCHNIK jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych firm rodzinnych na polskim rynku. Powstała z marzeń dwóch braci o własnej skórzanej kurtce, które ziściło się w 1989 roku, kiedy rozpoczęto produkcję odzieży wierzchniej. Marka szybko zaczęła się rozwijać, budując własną sieć sprzedaży i poszerzając asortyment, najpierw o skórzaną galanterię, tj. portfele, teczki i torebki, a następnie odzież, obuwie, walizki i akcesoria podróżne. Obecnie OCHNIK posiada ponad 120 salonów sprzedaży i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.