Leroy Merlin to międzynarodowa sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych (DIY). Zdobyła uznanie szerokim wyborem produktów budowlanych, wykończeniowych, dekoracyjnych, do wyposażenia domu i ogrodu.
Oferuje także szereg usług od projektowania kuchni i łazienki, przez transport, montaż czy serwis narzędzi. Firma swoją działalność w Polsce rozpoczęła 30 lat temu – to okazja tak samo do świętowania, jak i rozwoju. Służy temu również przystąpienie Leroy Merlin do Izby Gospodarki Elektronicznej. Oto co obie organizacje mogą sobie zaoferować.
Internet jest miejscem kompleksowego zaspokojenia wszystkich potrzeb, także dotyczących domu, mieszkania i ogrodu. W tym asortymencie marką pierwszego wyboru jest Leroy Merlin – polska spółka międzynarodowej sieci marketów budowlano-dekoracyjnych. Historia firmy rozpoczęła się we Francji 100 lat temu, ale wciąż pisze się na nowo, w rytmie nowoczesnego handlu internetowego. W Polsce marka działa od 1994 r., a w 1996 roku został otwarty pierwszy sklep w Piasecznie pod Warszawą. Oprócz sieci 79. stacjonarnych marketów zlokalizowanych w prawie każdym województwie, od 2012 roku firma rozwija sprzedaż internetową.
Wiosna – czas remontów
Nadejście nowej pory roku jest okazją do rozpoczęcia remontów, odnawiania mieszkań, domów i ogrodów. Leroy Merlin Polska wspiera klientów na każdym etapie tych prac – od inspiracji, przez doradztwo i projektowanie, po specjalistyczne usługi. Firma oferuje produkty budowlane, wykończeniowe, dekoracyjne, do wyposażenia domu i ogrodu, w tym rozwiązania ekologiczne oraz szereg usług od projektowania kuchni i łazienki, przez transport, montaż i serwis narzędzi. Dzięki dostępowi do takiego asortymentu można sprostać niemal każdemu wyzwaniu budowlanemu czy remontowemu, a wiosenny ruch w sklepach generuje większe zainteresowanie i także wyzwania dla biznesu, (i przychody). Jak im sprostać?
Zakupy online dla domu
-Z odpowiedzią na to pytanie przychodzi technologia, dzięki której rozwija się ekosystem e-commerce. Na rynku pojawiają się liczne rozwiązania, które pozwalają firmom uczyć się na doświadczeniu, adaptować do potrzeb rynku. Chodzi też o szersze wyzwania gospodarcze związane z optymalizacją kosztów – Ewa Starkiewicz, Head of Digital Leroy Merlin Polska podkreśla, że wszyscy dostawcy sieci Leroy Merlin w Polsce to ponad tysiąc firm. Zarządzanie takim biznesowym organizmem wymaga strategicznego podejścia, precyzji oraz cierpliwości. – Przystępując do e-Izby wnosimy nasze doświadczenia w tym obszarze, a także liczymy na możliwość poszerzania perspektyw rozwoju i umiejętności zarządzania wyzwaniami.
Zaproszenie do rozwoju
Budowanie przewagi konkurencyjnej w e-commerce wymaga nieustannego przeglądu zachowania klientów w Internecie. Równolegle systematyczna analiza rynkowa powinna zapewniać ciągłość i rentowność firmy. Nieustannie rozbudowywana oferta produktowa wpływa też na złożoność procesu time-to-market, zarządzanie informacją produktową, aktualizację bazy i niemniej ważne działania marketingowe.
-Misją naszej organizacji jest ciągła profesjonalizacja kadry menadżerskiej e-commerce i udoskonalanie biznesu tak, by był efektywny, skalowalny, odpowiadał na potrzeby konsumentów – wyjaśnia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Witając nowego członka w naszym gronie, firmę o wielkich osiągnięciach i potencjale, możemy tylko i wyłącznie liczyć wzajemne korzyści. Od wymiany wiedzy po skuteczny networking biznesowy. e-Izba prowadzi też efektywne rzecznictwo prawne. Pod względem reprezentowania interesów e-commerce, nie mamy sobie równych w kraju – uzupełnia.
Zaproszenie do ogrodu
W dzisiejszym dynamicznym świecie króluje wygoda i szybkość. Jeżdżenie od jednego sklepu do drugiego w poszukiwaniu konkretnych artykułów, klienci zastępują zakupami online. W przypadku branży remontowo-budowlanej Leroy Merlin w Internecie umożliwia przeglądanie i kupowanie potrzebnych produktów z jednego miejsca, z dostawą pod wskazany adres. To oszczędza cenny czas, eliminuje kłopotliwe poruszanie się po wielu lokalizacjach.
Tak więc, jeśli Leroy Merlin Polska – nowy członek Izby Gospodarki Elektronicznej – jest dla swoich 40 milionów klientów pierwszym wyborem na każdym etapie prac związanych z budową, remontem czy odświeżaniem domu, tak e-Izba jest dla biznesu miejscem pierwszego wyboru, jeśli chodzi o rozwój firmy online i profesjonalizację kadry.