JYSK, międzynarodowa sieć oferująca artykuły wyposażenia wnętrz, zdecydował o przedłużeniu umowy najmu w Galerii Rumia i zwiększeniu wynajmowanej powierzchni do 1320 mkw. Powiększony sklep marki zostanie zrealizowany w duchu konceptu 3.0, zapewniającym odwiedzającym więcej inspiracji oraz lepsze wrażenia zakupowe.
W drugiej odsłonie JYSK na klientów rumskiego centrum handlowego już od lipca czekać będą m.in. modelowe pokoje prezentujące pomysły aranżacyjne oraz asortyment marki, a także odświeżone studio materacy z profesjonalnym doradztwem.
Galeria Rumia kontynuuje realizację swojej strategii rozwoju, opartej na modernizacji i budowie różnorodnej i bogatej oferty handlowo-usługowej. Tym razem na dalszą ekspansję w centrum handlowym zdecydowała się marka JYSK, wynajmująca dotychczas lokal na poziomie 0. Międzynarodowa sieć handlowa podjęła decyzję nie tylko o przedłużeniu dotychczasowej umowy najmu, ale także o zwiększeniu powierzchni do 1320 mkw. i wprowadzeniu nowoczesnego konceptu 3.0.
„Konsekwentnie rozwijamy Galerię Rumia i z ogromną satysfakcją obserwujemy, że nasi najemcy chcą się rozwijać razem z nami, wynajmując coraz większą powierzchnię i wdrażając nowe rozwiązania w swoich sklepach. To najlepsze potwierdzenie dobrej współpracy oraz rosnącego potencjału tego miejsca. Dzięki temu możemy tworzyć coraz atrakcyjniejszą ofertę dla naszych dotychczasowych klientów oraz przyciągać zupełnie nowych odbiorców” – podkreśla Anna Pajura, Management and Leasing Director w IMV Polska, zarządzającym Galerią Rumia.
Więcej miejsca i inspiracji
JYSK to sieć handlowa o skandynawskich korzeniach specjalizująca się w artykułach do aranżacji przestrzeni domowej i ogrodu. W 48 krajach świata posiada ponad 3300 sklepów, z czego ok. 300 zlokalizowanych jest w Polsce. Od 2018 roku marka wprowadza odświeżony koncept swoich lokali nazywany 3.0. Czego mogą się po nim spodziewać odwiedzający Galerię Rumia?
W nowej odsłonie sklepu znajdą się m.in. 3 modelowe pokoje, w zależności od sezonu są to: sypialnia, jadalnia oraz salon lub aranżacje ogrodowe, na taras, balkon. Każdy z nich wyposażony będzie w nowości JYSK, zgodne z aktualnymi trendami. Dzięki temu klienci będą mogli nie tylko zapoznać się z asortymentem marki, ale także czerpać inspiracje do urządzania własnych mieszkań, domów i ogrodów. Oprócz tego na powiększonej powierzchni sklepu znajdzie się odświeżone profesjonalne studio materacy, umożliwiające wypróbowanie produktów. Kupujący będą mogli w nim liczyć na fachowe doradztwo przeszkolonych pracowników.
JYSK w wersji 3.0. to także dodatkowa przestrzeń ekspozycji produktów mix & match, a także wysoka jakość oświetlenia i całego wnętrza. Wszystko po to, aby inspirować i zapewniać klientom lepsze wrażenie zakupowe.
Jeszcze bliżej potrzeb klientów
Jak podkreślają eksperci, nowe koncepty sklepowe to m.in. odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów i prężnie rozwijający się sektor e-commerce. Aby prostować takim wyzwaniom wiele marek decyduje się na wprowadzanie rozwiązań, które na tyle zainteresują kupujących, że zdecydują się oni na wizytę w sklepie stacjonarnym.
„Odwiedzający sklepy w centrum handlowym oczekują czegoś więcej niż zwykłych zakupów, bo te w łatwy sposób mogą zrobić w internecie. Poszukują atrakcyjnych doświadczeń zakupowych i inspiracji, czyli tego, czego kanał e-commerce nie jest im w stanie w takim stopniu zapewni. Dlatego jesteśmy przekonani, że nowy koncept JYSK w Galerii Rumia spotka się z dużym zainteresowaniem klientów” – podsumowuje Anna Pajura.