Z aplikacją mobilną oficjalnie ruszyliśmy 21.03 wraz z rozpoczęciem kampanii z limitowanym dropem Supreme Chicken Sandwich. Jej głównymi funkcjonalnościami jest mobile ordering oraz limitowana produkty, które nie są dostępne w regularnym menu – powiedział redakcji OmnichannelNews.pl Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director w Popeyes.
Wcześniej aplikacja była dostępna tylko w wersji beta – można było w niej przeglądać menu i szukać najbliższej restauracji. Teraz to się zmieniło. Przedstawiciele sieci zapowiadają, że to nie koniec zmian.
– Poza ekskluzywnymi ofertami, użytkownicy mogą składać w niej zamówienia z odbiorem w restauracji, przyspieszając nieco ten proces, przy okazji rozładowując kolejki w godzinach szczytu przy kioskach i kasie. Ale to dopiero początek, będziemy stopniowo rozwijać jej funkcjonalności – wyjaśnia Jakub Aleksandrowicz.
Na razie bez opcji delivery
Obecnie Popeyes posiada w Polsce pięć restauracji. W planach są kolejne otwarcia. Na ten moment sieć nie zdradza, kiedy udostępni również opcję dowozu posiłków do domu.
– Na ten moment koncentrujemy się na gościach, którzy odwiedzają nas bezpośrednio na miejscu, w restauracji. Popeyes po wejściu do Polski spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, bardzo pozytywnym odbiorem i to nas cieszy. Chcemy, by goście poznając naszą markę mieli możliwość doświadczenia jej w wersji full, a na to, poza menu składa się także atmosfera, wystrój lokali, obsługa i wszystko to, co kreuje niepowtarzalny, nowoorleański klimat – podkreśla Jakub Aleksandrowicz.
Tradycja z Nowego Orleanu
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła jej stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.