Bricomarché podsumowuje realizację celów ekspansji po I kwartale. Od stycznia 2024 r. na mapie Polski pojawiło się 11 nowych sklepów sieci „dom i ogród”. Tym samym sieć zrealizowała już ponad 40 proc. rocznego planu otwarć. Marka przekroczyła pułap 200. punktów sprzedaży w Polsce i wzmocniła swoją pozycję m.in. w woj. podkarpackim, lubelskim oraz śląskim i z powodzeniem kontynuuje obraną strategię rozwoju.
Od stycznia do końca marca br. łączna powierzchnia handlowa sieci Bricomarché zwiększyła się o ponad 40 tys. mkw. powierzchni, z czego 28 tys. mkw. stanowią sale sprzedaży, a 13 tys. mkw. to ogrody zewnętrzne.
Sieć rozpoczęła rok 2024 otwarciem lokalu w Sędziszowie Małopolskim. Sklep ten był pierwszym z czterech nowych placówek Bricomarché w woj. podkarpackim, jakie uruchomiono od stycznia. Kolejnymi lokalizacjami były: Łańcut, Dębica i Leżajsk. Następne pod względem liczby nowych sklepów są województwa: śląskie (Ustroń, Ruda Śląska i Jaworzno) z trzema i lubelskie (Międzyrzec Podlaski i Biała Podlaska) z dwoma nowymi punktami. Pojedyncze otwarcia zanotowały województwa: lubuskie (Świebodzin) i dolnośląskie (Lubin). Dzięki nowym placówkom sieć zapewniła w sumie ponad 250 nowych miejsc pracy.
Konsekwentny rozwój sieci
Wśród właścicieli sklepów znaleźli się nowi przedsiębiorcy, a także franczyzobiorcy działający już w ramach Grupy Muszkieterów. Trzy nowo otwarte sklepy prowadzone są przez przedsiębiorców związanych z Grupą Muszkieterów od wielu lat, dla których są to już trzecie z kolei placówki, których stali się właścicielami. Do przedsiębiorców tych należą: Violetta i Marek Sawa, Jolanta i Henryk Ziomkowscy oraz Tomasz Ocetek. Kolejne z czterech placówek należą do przedsiębiorców, którzy zdecydowali się otworzyć swój drugi sklep: Anny i Pawła Kucharskich, Wojciecha Lisa, Doroty i Jarosława Włodkowskich oraz Józefa Jermalonka. Aż cztery z nowo otwartych lokalizacji były natomiast pierwszymi dla nowych franczyzobiorców sieci Bricomarché: Angeliki Baj i Artura Halapacza, Bożeny i Arkadiusza Lehmann, Adama Tratkiewicza oraz Justyny i Przemysława Sienickich.
– Konsekwentnie realizujemy zapowiadany rozwój sieci i dążymy do objęcia 3. pozycji na polskim rynku, dlatego niezmiernie się cieszę, że z końcem pierwszego kwartału możemy ogłosić tak wielki sukces pod względem liczby nowych sklepów. Zależy nam na tym, aby dotrzeć z ofertą Bricomarché do jak największej liczby klientów, w jak największej ilości różnorodnych lokalizacji, aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby zakupowe Polaków. Cieszę się także, że w ramach nowych otwarć są zarówno zupełnie nowi, jak i znani nam już przedsiębiorcy, co świadczy o tym, jak duże zaufanie w nas pokładają. Jesteśmy dumni, że wspólnie z naszymi franczyzobiorcami realizujemy założone cele. – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.
Nowy koncept
Każdy z nowo otwartych sklepów zapewnia wyjątkową ofertę produktów kategorii „dom i ogród”, a także dodatkowych usług unikatowych dla indywidualnych sklepów. Wszystkie placówki zostały otwarte w nowym koncepcie, a ich inauguracji towarzyszyły atrakcje i wydarzenia, dzięki którym dały się lepiej poznać lokalnym społecznościom. Ponadto, sieć oferuje dla wszystkich klientów wyjątkową ofertę promocyjną w ramach programu lojalnościowego Moje Bricomarché, dzięki któremu już od pierwszego dnia mogli korzystać z benefitów akcji lojalnościowej „skanujesz-zyskujesz”.