Swarovski kontynuuje ewolucję swojej marki poprzez zmianę wizerunku swoich sklepów detalicznych. Wraz z wprowadzeniem nowej koncepcji przestrzeni handlowych na całym świecie, transformacja trwa, a jedną z najnowszych jest Westfield Mokotów. Tu powstał pierwszy salon Swarovski w Polsce w nowym koncepcie WonderLux Design.
“Polska jest ważnym rynkiem. I do tego bardzo dobrze rozwijającym się. A sklep w Westfield Mokotów w Warszawie należy do naszych najbardziej znaczących salonów. Co więcej, Westfield Mokotów to miejsce, w którym warto być, charakteryzuje się wysokim dopasowaniem do potrzeb marek, zwłaszcza luksusowych, jak właśnie Swarovski. Dlatego logicznym krokiem było otwarcie pierwszego salonu WonderLux w Westfield Mokotów” – mówią przedstawiciele marki.
Obecnie w Europie jest już około 80 sklepów Swarovski działających w nowym koncepcie WonderLux Design. Jak dowiedziała się redakcja Omnichannelnews.pl Swarovski planuje kolejne metamorfozy swoich salonów w Polsce. “Generalnie w ciągu najbliższych kilku lat będziemy wprowadzać nowy koncept do wszystkich naszych sklepów”.
Nowa koncepcja przestrzeni handlowych
Zlokalizowany w samym sercu jednego z najważniejszych miejsc handlowych w Warszawie, sklep w Westfield Mokotów ma powierzchnię 53 mkw. i jest utrzymany w niebieskim kolorze Swarovski, który reprezentuje siłę życiową wody – integralnego elementu w produkcji kryształów.
Luksusowe wnętrze wypełnione jest światłem i oferuje klientom doświadczenie zakupowe, które pozwala zanurzyć się w kreatywności, savoir-faire i elegancji, które definiują 129-letnią austriacką firmę.
W salonie wprowadzono rozwiązania łączące offline i online, między innymi usługę click and reserve oraz click and collect.
Wchodząc do sklepu, klienci mogą odkryć pełne ekstrawagancji kolekcje Swarovskiego, od biżuterii, zegarków i dekoracji wnętrz po okulary i zastawę stołową.
Odzwierciedlając nową identyfikację wizualną marki, której patronuje słynny łabędź Swarovskiego, odwiedzający są witani w pobudzającej zmysły przestrzeni handlowej, aby odkryć szereg kryształowych skarbów. Poszczególne obszary sklepu utrzymane są w charakterystycznych dla marki Swarovski odcieniach różu, błękitu, żółci i zieleni.
Hipnotyzujące metaliczne wykończenia i szkło łączą się z chromowanymi i aksamitnymi akcentami w całej przestrzeni handlowej w Westfield Mokotów, a dzięki licznym ośmiokątom zdobiącym ściany w zapierającym dech w piersiach pokazie produktów i wzorów, cała koncepcja jest hołdem dla cudu kryształu.