Polska firma OCHNIK, oferująca odzież, galanterię skórzaną, akcesoria oraz walizki, kontynuuje ekspansję w kraju. W ostatnim czasie do sieci sprzedaży OCHNIK dołączyły dwa nowe salony – w Galerii Mazovia w Płocku oraz w nowo otwartym parku handlowym OTO Park w Koszalinie.
„W obu miastach byliśmy już obecni i nadal będziemy oferowali nasze kolekcje w dotychczasowych lokalizacjach. Poprzez otwarcie nowych punktów sprzedaży poszerzamy dostęp do naszej bogatej oferty” – deklaruje spółka.
Po otwarciu sklepów w Płocku i Koszalinie sieć sprzedaży OCHNIK liczy już 124 salony. Firma planuje kolejne otwarcia salonów.
Rośnie sieć sklepów OCHNIK
OCHNIK jest obecny na rynku polskim od ponad 30 lat. Obecnie posiada 124 salony sprzedaży i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu. Produkty OCHNIK cenione są za jakość oraz ponadczasowe wzornictwo, wpisujące się jednocześnie w aktualne trendy.
Kolekcje firmy są tworzone przez młodych, ambitnych projektantów, którzy na bieżąco śledzą trendy i nowinki ze świata mody