Skonsolidowane przychody Grupy VRG w marcu wyniosły 95,1 mln zł, co oznacza wzrost o 6,7 proc. rok do roku. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 278,1 mln zł. Tym samym wzrosły o 4,1 proc. rok do roku – poinformowała spółka we wstępnych szacunkach.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w marcu 41,1 mln zł, o 5,2 proc. więcej rok do roku. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 122,1 mln zł, czyli spadła o 2,3 proc. rok do roku.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w marcu 54 mln zł i były wyższe rok do roku o 7,9 proc. Narastająco przychody w segmencie wyniosły 156 mln zł, co oznacza wzrost o 9,9 proc. ok do roku.
Rośnie sprzedaż online i marża
Sprzedaż online ukształtowała się w marcu na poziomie 13,1 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 24 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 43,3 mln zł i była wyższa o 26,1 proc. rok do roku
Grupa VRG poinformowała, że skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła w marcu 55,4 proc. i była wyższa o 2,1 pp. ok do roku Narastająco, marża wyniosła 53,9 proc. i była wyższa o 2,5 pp. rok do roku.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2024 roku wyniosła 52,5 tys. m kw., czyli wzrosła o 1,1 proc. rok do roku.