Projekt rozbudowy Centrum Handlowego Turawa Park, który uzyskał pozwolenie na budowę w ubiegłym roku, wszedł w fazę realizacji wraz z przekazaniem obiektu generalnemu wykonawcy.
Inwestycja, o całkowitym budżecie wynoszącym około 5,5 mln euro, osiągnęła kluczowy etap wraz z podpisaniem wszystkich największych pod względem GLA umów najmu. Tym samym znane marki pokazały duże zainteresowanie projektem drugiego parku handlowego w obiekcie dołączając do bardzo atrakcyjnego zestawu najemców Centrum Handlowego Turawa Park.
Focus Estate Fund, właściciel Centrum Handlowego Turawa Park, ma przyjemność ogłosić informację o podpisaniu czterech umów najmu, stanowiących około 61 proc. powierzchni wynajmowanej (GLA) dawnego budynku DIY. Nowymi najemcami centrum zostaną dobrze znane na rynku marki: New Yorker, Martes Sport, DM oraz Forpepe House. Ponadto trwają negocjacje kolejnych trzech umów najmu, po finalizacji których komercjalizacja wyniesie ponad 90 proc. GLA. Nowe umowy jeszcze bardziej wzbogacą ofertę handlową i przyczynią się do zwiększenia komfortu zakupów dla odwiedzających Centrum Handlowe Turawa Park.
Aktywa typu „proxi(e)fficiency”
Aby wesprzeć ten ambitny projekt, Focus Estate Fund pozyskał finansowanie w postaci kredytu udzielonego przez Bank BNP PARIBAS.
– Jesteśmy pewni, że dzięki naszym partnerom z BNP Paribas Real Estate, Centrum Handlowe Turawa Park będzie rozwijać się szybko, zbliżając nas do realizacji wizji prestiżowego miejsca zakupów, które spełnia zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Projekt rozbudowy, obecnie w trakcie realizacji, stanowi okazję dla wielu marek, aby dołączyć do kwitnącego ekosystemu handlowego i stać się częścią nowego, dynamicznego środowiska centrum. Wraz z trwającym rozwojem rozległych inwestycji mieszkaniowych w okolicy, obszar zasięgu Centrum Handlowego Turawa Park nadal się powiększa, co i wprost proporcjonalnie zwiększa nasza odpowiedzialność za zapewnienie atrakcyjnej i kompleksowej oferty dla rosnącej bazy klientów – komentuje Maxim Shkolnik, Partner Zarządzający Funduszem Nieruchomości Focus.
– Przebudowa obiektu pierwszej generacji, o charakterze DIY, w nowoczesny park handlowy była częścią ambitnej strategii biznesowej mającej na celu finalizację repozycjonowania dominującego, w okolicy obiektu o powierzchni 36 000 mkw. Połączenie pod jednym dachem wygodnej oferty rodzinnej z nowoczesnymi, wyspecjalizowanymi sieciami handlowymi tworzy kolejną generację aktywów „bliskiej wydajności” – „proxi(e)fficiency” – mówi Fabrice Paumelle, Dyrektor Handlowy BNP Paribas Real Estate w Polsce.