Należący do grupy La Casa De Las Carcasas, marka akcesoriów technologicznych Kamalion 11 marca otworzyła drugi sklep w Polsce. Nowy punt hiszpańskiej sieci znajduje się w Galerii Kaskada w Szczecinie. Kolejne sklepy Kamalion pojawią się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Kielcach i Poznaniu.
Jeszcze w tym roku Kamalion planuje otworzyć kilkadziesiąt punktów sprzedaży w Polsce. Firma już szuka pracowników do sklepów, które powstaną w centrach handlowych w Atrium Promenada, Blue City i Złote Trasy w Warszawie, czy też w krakowskiej Serenadzie.
– Najbliższe miesiące to okres intensywnej pracy dla całego polskiego zespołu Kamaliona. Postawiliśmy sobie ambitne cele. Podpisujemy umowy z największymi centrami handlowymi i otwieramy kolejne oddziały – informuje Wojciech Pawłowski Country Manager.
Ponad 650 sklepów Kamalion w Europie i Ameryce Południowej
– Grupa La Casa De Las Carcasas, posiada ponad 650 sklepów stacjonarnych w 6 krajach Europy i Ameryki Południowej. Otwarcie sklepu w Polsce to strategiczny krok w globalnej ekspansji naszej firmy. Polski rynek, z jego dynamicznym wzrostem gospodarczym i rozwijającą się kulturą mody, stanowi kluczowy obszar naszego rozwoju. To również naturalny krok do budowania pozycji lidera w branży akcesoriów technologicznych w tej części Europy – komentuje Ismael Villalobos De Matias, założyciel i CEO grupy La Casa De Las Carcasas, w skład której wchodzi marka Kamalion.
Kamalion została założona w 2012 roku. W ofercie brandu znajduje się szeroka gama akcesoriów, które nie tylko chronią sprzęt, ale także dają możliwość pokazania swojego stylu. Jej produkty są kompatybilne z ponad 600 modelami telefonów, obejmującymi popularne marki takie jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo i Huawei. Kamalion to również oficjalne licencjonowane wzory, w tym celu firma nawiązała współpracę z najbardziej znanymi markami na świecie, takimi jak Disney, Marvel czy Barbie.