W marcu sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth powiększyła się o kolejną lokalizację w Polsce. Nowy sklep marki o powierzchni 785 mkw. znajduje się w Puławach przy ulicy Zielonej 3. To nie koniec otwarć sieci Woolworth w tym miesiącu. Niedługo ruszą sklepy w Lipniku i Warszawie.
– W 2024 roku planujemy otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów, w Niemczech ponad 100 sklepów, natomiast w Austrii około 30 nowych sklepów – zapowiadają przedstawiciele spółki.
Strategia rozwoju sieci Woolworth
Woolworth to posiadająca ponad 600 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat. Sklepy Woolworth w swoim asortymencie posiadają różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Obecnie sklepy Woolworth w Polsce można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu. – Nasz koncept sklepów detalicznych opiera się na różnych powierzchniach i różnych lokalizacjach. Wynajmujemy zatem powierzchnie handlowe od 800 do 1200 mkw. i możemy prowadzić sklepy w dużych miastach lub w mniejszych miejscowościach – informowała Diana Schönfeld, Corporate Communications Woolworth.