Skonsolidowane przychody Grupy VRG w lutym wyniosły 92,1 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr – poinformowała spółka we wstępnych szacunkach. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 183,2 mln zł, o 3 proc. więcej rdr.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w lutym 35,7 mln zł, o 0,9 proc. mniej rdr. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 80,8 mln zł, czyli spadła o 6 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w lutym 56,4 mln zł i były wyższe rdr o 12,7 proc. Narastająco przychody w segmencie wyniosły 102,4 mln zł, co oznacza wzrost o 11,4 proc. rdr.
Wzrost przychodów w kanale online
Sprzedaż online ukształtowała się w lutym na poziomie 14,1 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 34,9 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 30,2 mln zł i była wyższa o 26,9 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w lutym 54 proc. i była wyższa o 2,8 pp. rdr. Narastająco, marża wyniosła 53,3 proc. i była wyższa o 2,8 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2024 roku wyniosła 52,2 tys. m kw., czyli wzrosła o 0,2 proc. rdr.