7 marca br. w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi zostanie otwarty ósmy już unikatowy koncept salonu jubilerskiego SAVICKI. To kolejny projekt, który redefiniuje doświadczenia związane z zakupami luksusowej biżuterii.
– W sercu salonu stanie stół TryOn, przy którym klienci będą mogli samodzielnie i bez ograniczeń przymierzać ponad 300 wzorów pierścionków oraz obrączek. Zakup luksusowej biżuterii wymaga komfortu i poczucia prywatności. Dlatego dzięki wyodrębnionej przestrzeni VIP Room zadbamy o to, aby zapewnić klientom najwyższy poziom wygody w trakcie jej wyboru lub projektowania. Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, która nie będzie tylko miejscem do prezentacji produktów, ale także spełni wartości naszej marki. Chcieliśmy stworzyć środowisko, które inspiruje, angażuje i rezonuje z każdą osobą, która przechodzi przez drzwi naszych salonów. Ósmy salon jubilerski SAVICKI to dalsze odkrywanie, wprowadzanie innowacji i ustanawianie nowych standardów w projektowaniu salonów jubilerskich według koncepcji SAVICKI. – mówi Tomasz Osman, CEO marki SAVICKI.
Swoją renomę w branży jubilerskiej Savicki buduje już od prawie 50 lat. Za początek powstania marki przyjmuje się rok 1976, kiedy to Kazimierz Sawicki wraz z małżonką Barbarą otworzył swój pierwszy salon w Lublinie przy ulicy Zamojskiej. Obecnie Savicki rozwija sieć salonów jubilerskich w największych miastach Polski, takich jak Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków, Warszawa, Zielona Góra, Katowice, a wkrótce także w Łodzi.
Wzmocnienie pozycji marki w Polsce i ekspansja rynków zagranicznych
Marka Savicki w ubiegłym roku otworzyła siedem salonów w centrach handlowych największych miast w Polsce, m.in. w Galerii Posnania, Galerii Bałtyckiej, krakowskiej Bonarce i warszawskiej Arkadii. – Rok 2024 będzie kontynuacją naszych działań retailowych na terenie kraju, ale także rozszerzaniem ekspansji omnichannel o rynki CEE. Jesteśmy na etapie procesowania i przygotowań do otwarcia pierwszego salonu jubilerskiego w Pradze. To spore wyzwanie i jednocześnie duży krok ku temu, żeby marka Savicki rozwijała się jako marka międzynarodowa – mówi Tomasz Osman, CEO SAVICKI.