27 lutego br., przedstawiciele lokalnych władz miasta Pionki, z Burmistrzem na czele, wraz z przedstawicielami LCP Properties oraz Family Partners się na działce przyszłego M Park Pionki, by dokonać symbolicznego wmurowania kamienia węgielnego pod ten projekt. M Park Pionki to niemal 9.300 m kw. GLA z łącznie 14 najemcami. Oficjalne otwarcie planowane jest na IV kwartał 2024.
M Park Pionki będzie, patrząc na aktualnie realizowane projekty developmentowe LCP Properties, łącznie pięćdziesiątym parkiem handlowym pod marką M Park w portfelu firmy w Polsce (aktualnie istniejących M Parków jest 46, a przed Pionkami do użytku oddane zostaną jeszcze M Park Iława, Reda i Olsztyn).
Nowy park handlowy powstaje w Pionkach
M Park powstaje przy głównej, przejazdowej ulicy w mieście – Doktor Marii Garszwo, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca PKP w Pionkach. Dla wygody odwiedzających dostępny będzie przestronny parking na aż 355 samochodów. Obok czterech z nich zainstalowane zostaną ładowarki dla samochodów elektrycznych.
Proces komercjalizacji tej przyszłej nieruchomości, realizowany jest zgodnie z zakładanym planem. Aktualnie umowy na dziesięć powierzchni zostały już sfinalizowane. Wśród przyszłych najemców będą m.in. Jysk, Biedronka, Sinsay, czy Martes Sport. Ostatnie cztery lokale są na etapie zaawansowanych negocjacji.
– Dziś z ogromną radością i dumą wmurowujemy kamień węgielny pod nasz nowy projekt – M Park Pionki. To nie tylko kolejny park handlowy, ale przestrzeń, która stanie się pulsującym sercem lokalnej społeczności”, skomentowała Magdalena Kowalewska, Chief Operating Officer, LCP w Polsce. – M Park Pionki to kolejny krok w kierunku realizacji naszej strategii rozwoju, utwierdzający naszą pozycję kluczowego gracza na rynku parków handlowych. Naszym celem jest stworzenie niepowtarzalnego miejsca, które nie tylko spełnia oczekiwania klientów, ale także integruje. Dzisiaj, wmurowując ten kamień węgielny, kładziemy fundament pod coś więcej niż budynki – kładziemy podwaliny pod nowoczesny obiekt, który zaspokoi oczekiwania klientów, jednocześnie przyczyniając się do wzrostu potencjału handlowego regionu – dodała.