R-GOL, wiodący dystrybutor specjalistycznego sprzętu dla entuzjastów piłki nożnej, profesjonalistów oraz klubów piłkarskich w Europie Środkowej i Wschodniej, systematycznie rozwija sieć sprzedaży.
W ubiegłym roku sieć rozszerzyła się o 5 sklepów stacjonarnych w Polsce. Łącznie jest ich już 10. Ostatnim otwarciem było uruchomienie sklepu w Lublinie.
“Lublin to kolejna placówka stworzona z miłości do futbolu. Jak zawsze postawiliśmy na szeroką gamę najnowszych rozwiązań technologicznych z metaverse na czele. To także kolejny projekt w, którym zastosowaliśmy wiele elementów ekologicznych, zgodnych z naszą filozofią” – podsumowali otwarcie lokalu w Lublinie przedstawiciele R-GOL.
Ekspansja zagraniczna R-GOL
W ubiegłym roku firma poinformowała, że jej rozwój będzie wspierany przez fundusz Innova Capital. Efekty tej współpracy widać m.in. w Budapeszcie, gdzie R-GOL uruchomił dwa sklepy stacjonarne. Powstały one dzięki współpracy z Football Factor.
“Sklepy Football Factor — po R-GOL’owej metamorfozie — przyciągnęły rzesze Klientów, a pierwsi z nich pojawili się już na kilka godzin przed planowanym “przecięciem wstęgi”. Składamy ogromne podziękowania naszym węgierskim Partnerom z Football Factor za zaufanie i współpracę przy tym przełomowym projekcie. Od teraz piszemy wspólną historię grając, jak zawsze, o najwyższe cele!” – komentują przedstawiciele R-GOL.
Firma, której siedziba mieści się w Ostródzie, została założona w 2000 r. i zatrudnia ponad 150 osób. Na przestrzeni ostatnich lat spółka blisko trzykrotnie zwiększyła skalę swojej działalności, koncentrując się jednocześnie na ekspansji zagranicznej, wzmacnianiu pozycji na dotychczasowych rynkach oraz selektywnych akwizycjach. R-GOL działa obecnie na 11 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, będąc tym samym niekwestionowanym liderem wśród wyspecjalizowanych dystrybutorów produktów piłkarskich.