Skonsolidowane przychody Grupy VRG, właściciela m.in. marki Vistula, Wólczanka, czy W.KRUK, w styczniu wyniosły 90,8 mln zł, co oznacza spadek o 1 proc. rok do roku – poinformowała spółka we wstępnych szacunkach.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w styczniu 45,1 mln zł, czyli o 9,7 proc. mniej niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w styczniu 45,8 mln zł i były wyższe rdr o 9,3 proc.
Większa sprzedaż online
Sprzedaż online ukształtowała się w styczniu na poziomie 16,1 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 20,6 proc.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w styczniu 52,1 proc. i była wyższa o 2,2 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia 2024 roku wyniosła 52,2 tys. m kw., czyli wzrosła o 0,3 proc. rdr.