Po Londynie i Mediolanie przyszła kolej na Düsseldorf. W kwietniu Reserved uruchomi w tym mieście swój flagowy salon w nowym koncepcie wizualnym.
Sklep zlokalizowany przy Schadowstrasse będzie debiutem polskiej marki w Düsseldorfie. Całkowita powierzchnia salonu wyniesie ok. 2,2 tys. mkw. i będzie zlokalizowany na trzech poziomach wielofunkcyjnego obiektu Kö-Bogen II. Salon będzie utrzymany w najnowszym designie marki, podobnie jak flagowe sklepy w Lonydynie czy Mediolanie.
Otwarcie salonu podkreśla znaczenie Düsseldorfu w niemieckim świecie mody i stanowi ważny krok w strategii ekspansji firmy. Reserved działa na niemieckim rynku już od wielu lat. Łącznie posiada ponad 2 tys. sklepów na całym świecie.
Nowy koncept marki Reserved
W ubiegłym roku Reserved zadebiutował z nowym konceptem salonów zaprojektowanym przez pracownię Studio 1:1. Premierowy design promuje polski charakter, czerpiąc inspiracje z krajobrazu i tradycyjnych materiałów stosowanych w projektowaniu mebli i architektury wnętrz. Zaproponowany układ i sposób ekspozycji produktów ma sprzyjać zwiększeniu estetycznych doznań zakupowych. W nowej aranżacji marka podkreśla otwartość na klienta, umożliwiając mu swobodę przemieszczania i obcowania z kolekcją, stawiając przy tym na neutralne i przyjazne wnętrze.