Dynamiczny wzrost odwiedzalności, nowe marki, wzmocniony tenant mix – Galeria Leszno podsumowuje udany biznesowo rok 2023.
Miniony rok był dla Galerii Leszno okresem dynamicznego rozwoju i umacniania pozycji na lokalnym rynku. Galeria zyskała szereg nowych marek, wzbogacając ofertę i odpowiadając na zróżnicowane potrzeby klientów.
Szerokie grono najemców
Pierwsze otwarcie miało miejsce już na początku 2023 roku. Do grona najemców dołączyła marka Dr. Konopny oferująca produkty konopne i akcesoria dla palaczy, w tym kosmetyki, oleje, herbaty i żywność z CBD.
W drugim kwartale roku pojawiły się kolejne dwie marki, długo wyczekiwane przez klientów Galerii Leszno. Pierwszą z nich był Wyjątkowy Prezent, w którym można kupić vouchery na ekscytujące przeżycia na każdą okazję. W czerwcu na leszczyńskiej mapie handlowej pojawił się salon marki Rituals, która znana jest na całym świecie ze sprzedaży luksusowych kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy, świec zapachowych, perfumowanych patyczków, herbat oraz perfum do domu i samochodu.
Dużym zainteresowaniem cieszyły się dwa jesienne otwarcia, które stanowiły jednocześnie wielkie powroty do Galerii Leszno. Pierwszym z nich było ponowne otwarcie salonu Ryłko, jednego z liderów polskiego rynku obuwniczego, oferujący szeroki wybór butów dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
![](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/02/galeria-leszno-foodcourt-1024x576.jpg)
Koniec roku to kolejne dwa ważne wydarzenia, które wpłynęły na urozmaicenie rozbudowę naszego tenant mixu – w Black Friday do grona najemców dołączyła marka Homla oferująca szeroką gamę dodatków i mebli do wnętrz, pomagających stworzyć przytulną i komfortową atmosferę każdej przestrzeni. Kolejnym salonem, który otworzył się tego samego dnia była marka Borgio, salon z włoską odzieżą męską, oferujący garnitury, marynarki, koszule, kurtki, spodnie, koszulki polo, t-shirty i obuwie.
Utrzymanie relacji
Obok strategicznych otwarć, Galeria Leszno skupiła się na budowaniu długoterminowych relacji z kluczowymi najemcami. Prolongowana powierzchnia najmu w 2023 r. wyniosła ponad 1300 m2. Przedłużenie umów z takimi markami jak m.in. Douglas, Solar, Grycan, New Yorker, Triumph jest wyrazem ich satysfakcji ze współpracy i zaufania do stale rosnącego potencjału Galerii Leszno. Centrum handlowe nie zwalnia jednak tempa rozwoju i już na początku 2024 r. otwiera dla klientów salon Ochnik w nowej odsłonie, na powiększonej powierzchni handlowej, która zajmie prawie 700 m2.
Podsumowując rok 2023 był dla Galerii Leszno rokiem wielu ciekawych realizacji. Strategiczne działania w zakresie rozbudowy tenant mixu i przedłużenia umów z kluczowymi najemcami świadczą o atrakcyjności Galerii Leszno dla biznesu i zaufaniu, jakim darzą ją klienci oraz partnerzy biznesowi.