W 2023 roku amerykańska marka obuwnicza Skechers osiągnęła rekordowe w swojej historii wyniki sprzedaży. Obroty wyniosły 8 mld dolarów. To o 7,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
– Nowy historyczny rekord sprzedaży, czyli 8 mld dolarów osiągnięte w 2023 roku, był wynikiem dużej popularności naszych produktów na całym świecie. To także zasługa lojalnej i rosnącej bazy konsumentów, pielęgnowanych relacji z naszą siecią partnerską oraz zdeterminowanego i oddanego zespołu – skomentował wyniki Robert Greenberg, dyrektor generalny Skechers.
Jak poinformował Skechers, sprzedaż bezpośrednia wzrosła o 24,3 proc. Marka zanotowała także rekordowy IV kwartał. W ostatnich miesiącach 2023 roku obroty wyniosły 1,96 mld dolarów, czyli o 4,4 proc. więcej w ujęciu rok do roku. Sprzedaż bezpośrednia w tym okresie wzrosła o 20,3 proc.
Skechers korzysta z nowych technologii
W asortymencie Skechers klienci znajdą duży wybór obuwia sportowego oraz casualowego, zarówno dla mężczyzn, kobiet, jak i dzieci. Marka stale udoskonala swoje produkty z wykorzystaniem najnowszych technologii, tworząc kultowe Skechers Slip-Ins, oferując żelowe wentylowane wkładki Skechers Air-Cooled Memory Foam czy Skechers Arch Fit, które dopasowują się do kształtu stopy, aby zapewnić klientom jak najwyższy komfort użytkowania.
Szczególnie rozbudowana jest sekcja dla dzieci, uwzględniająca trampki czy sneakersy, np. w wesołych wzorach oraz ze świecącymi elementami. Aby dopełnić stylizację, konsumenci mogą zakupić w salonie również odzież, skarpetki czy akcesoria.