Na początku bieżącego roku spółka Greenpoint podpisała umowę warunkową z firmą Redan dotyczącą zakupu sieci sklepów stacjonarnych oraz e-sklepu marki Top Secret wraz z przejęciem znaku firmowego. Odpowiedni wniosek został złożony już do UOKiK.
“Zgłaszany zamiar koncentracji polega na nabyciu przez Greenpoint S.A. części mienia należącego do Top Secret Fashion Story sp. z o.o., a także części mienia należącego do Redan S.A. Nabycie części mienia od Top Secret Fashion Story sp. z o.o. oraz Redan S.A. umożliwi Greenpoint S.A. sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów odzieżowych pod marką „Top Secret” zarówno w określonych sklepach stacjonarnych, jak i w sieci Internet” – czytamy w komunikacie wydanym przez UOKiK.
Naturalny krok w rozwoju firmy
Decyzja o przyjęciu powyższych aktywów jest naturalnym krokiem w rozwoju firmy Greenpoint S.A.
– Przejęcie znanego brandu jakim jest Top Secret, pozwoli nam poszerzyć ofertę, dokonać skokowego wzrostu powierzchni handlowej a tym samym bardzo wzmocnić pozycję marki Greenpoint S.A., lokując ją w czołówce kobiecych marek odzieżowych na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że transakcja leży w interesie obu firm, a także okaże się dużą korzyścią dla Klientek zarówno marki Top Secret jak i Greenpoint – komentuje Marek Szostak, Prezes Zarządu.
Historia spółki Greenpoint S.A. sięga 1992 roku, kiedy to otwarto pierwszy sklep na ulicy Gdańskiej w Krakowie. Od tamtego czasu firma przeszła długą, a zarazem fascynującą podróż, stając się jedną z czołowych sieci modowych w Polsce.
Obecnie firma prowadzi 216 sklepów w Polsce o łącznej powierzchni 35 tys. mkw., ma 11 platform e-commerce na terenie Europy. Rocznie Greenpoint sprzedaje ponad 3 mln produktów. Spółka może pochwalić się ponad 610 tys. lojalnymi i aktywnymi klientami.