Marki Giacomo Conti i Sunset Suits rozpoczynają rok 2024 od intensywnych działań w kierunku poszerzania sieci salonów. Pierwszy kwartał będzie zdecydowanie skoncentrowany na kluczowych otwarciach brandu Sunset Suits, stanowiących istotny element strategii wzrostu.
Dla sieci salonów marki Sunset Suits rok 2023 był spod znaku jednoznacznego umocnieniem pozycji marki na rynku i w środowisku retailowym. Regularny rozwój i świadoma optymalizacja działań związanych z siecią salonów przyczyniły się do skutecznego powrotu legendarnego brandu w świadomości fanów mody męskiej.
Salon Sunset Suits w Posnani ruszy w połowie lutego
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami właścicieli obu marek – Zbigniewa Markowskiego i Karola Olejniczaka – kluczowym krokiem jest otwarcie salonu w Poznaniu, w galerii Posnania. Nowy lokal o powierzchni 97 mkw. będzie umiejscowiony w sąsiedztwie brandu Giacomo Conti oraz innych wiodących marek mody męskiej, stając się jedną z najważniejszych lokalizacji w regionie z punktu widzenia strategii rozwoju sieci. Na ten moment trwają prace remontowe, przygotowujące salon na przyjęcie dla pierwszych klientów. Wielkie otwarcie zaplanowano na połowę lutego. Wnętrze zaprojektowano zgodnie z przyjętym standardem marki oraz w charakterystycznym designie. Obie marki – Sunset Suits oraz Giacomo Conti – konsekwentnie dążą do umacniania swojej pozycji na rynku, zarówno poprzez rozbudowę salonów stacjonarnych, jak i rozwój wirtualnego środowiska handlowego.
Wszystko to wskazuje na obiecujący rok 2024, który będzie skupiony na dalszej optymalizacji i ulepszania wewnętrznych procesów. W planach są kolejne istotne otwarcia, poszerzające portfolio w kluczowych lokalizacjach. Właściciele spółek, Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak konsekwentnie realizują strategię założeń synergii zrównoważonego wzrostu oraz dynamicznego podejścia do zmieniającej się sytuacji rynkowej.