Pracownicy salonów outletowych 80 marek lokalnych i światowych sieci handlowych wzięli udział w cyklu szkoleń, organizowanych przez NEINVER w outletach Factory na przełomie trzeciego i czwartego kwartału minionego roku. To profesjonalne sesje treningowe dla kierowników salonów i zespołów sprzedażowych. Program realizowano przez cztery miesiące.
Szkolenia prowadzone były przez profesjonalnych trenerów w kilku modułach, dostosowanych do potrzeb i kompetencji uczestników. Sprzedawcy skupiali uwagę na ćwiczeniu zasad profesjonalnej i sprawnej obsługi klienta, jak: umiejętności zadawania właściwych pytań, techniki sprzedaży, zamykanie procesu sprzedaży oraz wypracowywanie uniwersalnych standardów sprzedaży.
Szkolenia dla menadżerów
Menadżerowie szkolili umiejętności skoncentrowane na zarządzaniu zespołami i doskonaleniu miękkich kompetencji, jak: efektywne budowanie zespołu, identyfikacja typologii pracowników, kompetencje rekrutacyjne, motywacja, dawanie informacji zwrotnej, czy zarządzanie talentami. Kierownicy salonów mieli możliwość wzięcia udziału w dwóch poziomach szkoleń – dla początkujących i dla tych bardziej zaawansowanych.
– Program szkoleń dla pracowników salonów outletowych Factory to stały element wsparcia, które NEINVER oferuje przedstawicielom marek, by rozwijać wysokie standardy zarządzania i profesjonalnej obsługi klienta, mające niebagatelny wpływ na budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych. To również istotny czynnik na drodze wzrostu wartości sprzedaży w portfolio marek obecnych w naszych outletach. Model biznesowy NEINVER opiera się na partnerstwie, zrozumieniu potrzeb i wsparciu dla przedstawicieli marek, a program profesjonalnych szkoleń jest właśnie jednym z elementów realizujących te filary naszej działalności – mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager NEINVER.