W ramach strategicznego rozwoju stacjonarnej sieci sprzedaży Lancerto modernizuje dwa kolejne salony outletowe. Sklepy otrzymają nie tylko nowy, elegancki wystrój, ale również większą powierzchnię.
Marka stawia na organiczny rozwój sieci stacjonarnej, otwierając nie tylko nowe sklepy, lecz regularnie odnawiając starsze punkty. Tym razem renowację przejdą sklepy w Designer Outlet Gdańsk oraz Factory Poznań.
Nowy wymiar elegancji
W ramach rozbudowy salonu w Gdańsku, Lancerto zmienia lokal na większy, oferując klientom blisko 180 mkw powierzchni handlowej. To prawie 60 metrów więcej niż w poprzednim lokalu. W przypadku sklepu w Factory Poznań w Luboniu metraż powiększy się aż o 63 mkw. Salony zyskają również na lokalizacji. Znajdują się teraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych marek odzieżowych z segmentu premium oraz salonów z biżuterią i zegarkami.
Outlety zostaną odnowione i wyposażone zgodnie z nową koncepcją wizualną Lancerto, podkreślającą prestiż marki. W wystroju dominować będą stonowane, eleganckie kolory, które nie onieśmielą kupujących, a akcenty podróżnicze zachęcą do eksploracji mody wraz z marką zgodnie z jej maksymą „Życie to podróż. Na własnych zasadach”.
Komfort zakupów i bogata oferta
Lancerto stale dąży do zapewniania klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Większe przestrzenie i nowoczesny wygląd salonów poprawią atmosferę oraz zapewnią odwiedzającym większy komfort. Pomieszczą również wiele produktów. Konsumenci znajdą w nich najnowszą kolekcję, a także linie całoroczne. Wśród nich będą m.in. wygodne garnitury COMFORT PLUS z efektem natural stretch czy unikalna oferta garniturów, marynarek i spodni Business Mix z możliwością dowolnego konfigurowania pod kątem rozmiaru, kroju i koloru.
Wygoda na wyciągnięcie ręki
Nowo otwarte salony zostaną wyposażone w tablety, dzięki którym odwiedzający będą mogli zamówić do przymierzenia ubrania niedostępne na miejscu. Bez względu na lokalizację, zamówienie dotrze do sklepu w maksymalnie 48 godzin. To wyjątkowy system, który łączy magazyny sklepów stacjonarnych oraz online, zapewniający większą dostępność artykułów.
Planowane otwarcie zmodernizowanego salonu w Designer Outlet Gdańsk przewidziane jest na koniec lutego. Również sklep w Factory Poznań powita klientów w nowej odsłonie jeszcze w I kwartale.
Plany na dalszy rozwój sieci
Lancerto planuje kontynuować ekspansję stacjonarnej sieci sprzedaży, wzbogacając portfolio o nowe lokalizacje i rozbudowując już istniejące sklepy. Według szacunków pod koniec 2024 roku całkowita powierzchnia salonów zbliży się do 6 tys. mkw, ustanawiając rekordowy wynik w historii marki.
– Do otwierania nowych sklepów i renowacji starych podchodzimy ostrożnie. Przede wszystkim dokładnie analizujemy dane i w oparciu o nie podejmujemy decyzje o rozbudowie sieci stacjonarnej. Z uwagą dobieramy lokalizacje i dbamy o dobre relacje z wynajmującymi. Dzięki temu utrzymujemy stabilny, odporny na rynkowe perturbacje biznes – mówi Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.