Chcąc zapewnić klientom jeszcze wygodniejszy dostęp do asortymentu wegańskich i zrównoważonych kosmetyków, marka Lush zdecydowała się na uruchomienie nowego kanału dystrybucji. Od niedawna mieszkańcy Warszawy, chcący zakupić pachnące produkty, mogą zrobić to poprzez aplikację Wolt. Wybrane kosmetyki mogą być odebrane przez klienta lub dostarczone pod wskazany adres przez kurierów Wolt – dostawa odbywa się wówczas w ciągu 30-40 minut.
Marka Lush od początku istnienia jest zaangażowana w walkę o prawa zwierząt, a decyzja o współpracy z Wolt podczas Veganuary, jeszcze bardziej to podkreśla. Veganuary to coroczna inicjatywa, która zachęca do spróbowania wegańskiego stylu życia i odżywiania. Wyzwanie trwa przez cały styczeń, a dostępność marki Lush w aplikacji Wolt ułatwi wzięcie w nim udziału, pozwalając jednocześnie spróbować wegańskiego jedzenia, jak i kosmetyków.
Lush rozpoczyna współpracę z Wolt
Oferta marki Lush na platformie Wolt obejmuje szeroki asortyment z różnych kategorii produktów w tym bestsellery oraz pojawiające się cyklicznie kolekcje limitowane. Jeśli klienci mają jakiekolwiek pytania dotyczące poszczególnych produktów lub ich zastosowania, mogą skontaktować się z zespołem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo przed złożeniem zamówienia. Produkty można zamawiać z dwóch istniejących w Warszawie sklepów Lush – w Westfield Arkadia oraz Złotych Tarasach.
Brytyjska firma Lush jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej. Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.