Żabka kontynuuje rozwój sieci sprzedaży poprzez otwieranie sklepów w różnych formatach. Ostatnio ruszył kolejny punkt w formacie wyspy, który znajduje się w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi.
Wyspy doskonale wpisują się w naszą ideę uwalniania czasu. Dzięki nim jesteśmy blisko naszych klientów i możemy odpowiadać na ich potrzeby. Wyspy oferują nieco mniejszy asortyment niż tradycyjne sklepy, ale umożliwiają szybkie i wygodne zakupy produktów z kategorii „na wyciągnięcie ręki”, takich jak kawa, ciepłe przekąski (w tym hot-dogi), kanapki Tomcio Paluch czy soki i lemoniady Wycisk. Wyspy handlowe są także miejscem, gdzie będziemy rozwijać ofertę Żabka Cafe – infomuje spółka.
Sklepy Żabka w ponad 300 centrach handlowych
Wyspy w galeriach handlowych to nie tylko odpowiedź na oczekiwania konsumentów (i doskonałe miejsce odpoczynku podczas zakupów!), ale także szansa dla franczyzobiorców na rozpoczęcie i prowadzenie lokalnego biznesu. Dotychczas z placówek tego typu korzystali mieszkańcy Poznania, Opola i Warszawy. Punkt w łódzkiej Manufakturze jest szóstym w portfolio Żabki. Sklepy Żabka w różnych formatach można spotkać już w prawie 300 centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.
Żabka podsumowała 2023 rok
Otwarcie 10 tysięcznego sklepu, pierwszego sklepu w formacie Żabka Drive, Żabka Non Stop. Otworzyliśmy jedno z najnowocześniejszych zautomatyzowanych centrów logistycznych w Europie, nawiązaliśmy partnerstwo z jednym z liderów dystrybucji FMCG w Rumunii – DRIM Daniel Distributie FMCG, w efekcie czego rozpoczęliśmy działalność na nowym rynku europejskim. Znaleźliśmy się w gronie 23% najlepszych firm na świecie, którym udało się stworzyć jedno z najbardziej angażujących miejsc pracy, za co otrzymaliśmy nagrodę Gallup Exceptional Workplace Award 2023.