W marcu na mapie Polski pojawi się kolejny salon marki SAVICKI, tym razem w Manufakturze w Łodzi. Będzie to już nasz 10 salon i 8 w zupełnie nowej koncepcji na rynku jubilerskim – poinformował Tomasz Osman, Prezes Zarządu i współwłaściciel firmy SAVICKI.
– Siła naszej marki nieustannie rośnie, narzucamy tempo zmian na rynku, z czego jestem bardzo dumny. Naszą misją jest edukowanie i zmiana postrzegania zakupów biżuterii luksusowej, tak aby stała się bardziej dostępna. Bez wytchnienia dopracowujemy zarówno nasze salony jak i sklep online, a co najważniejsze stale przełamujemy bariery, które pojawiają się po stronie naszych klientów. Już pracujemy nad zakontraktowaniem kolejnych lokalizacji w Polsce, ale przede wszystkim jesteśmy coraz bliżej otwarcia naszego flagowego salonu w Czechach w Pradze- dodaje Tomasz Osman.
Plany inwestycyjne marki SAVICKI
Łącznie sieć posiada obecnie 7 salonów w galeriach handlowych, oraz 2 salony w Lublinie zlokalizowane przy ulicach.
– Docelowo chcemy posiadać w Polsce sieć kilkunastu salonów. Chcemy rozwijać się rozsądnie i nie zjadać własnych ogonów. Szukamy lokali tylko wyłącznie w prestiżowych obiektach handlowych zlokalizowanych w największych polskich miastach. Zależy nam na dobrze wyeksponowanych salonach, ale w odróżnieniu od większości sieci jubilerskich, nie poszukujemy lokali narożnych. Mamy inny koncept i tego się trzymamy – mówił w rozmowie z redakcją OmnichannelNews.pl Damian Ozga, Wiceprezes Zarządu i współwłaściciel firmy SAVICKI.