Według szacunków skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w IV kwartale 2023 roku przez Grupę Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 91,9 mln zł i były wyższe od przychodów w porównywalnym okresie 2022 r. o 0,9 proc. (rok wcześniej 91,0 mln zł) – podała spółka w komunikacie.
Grupa Monnari wygenerowała przychody za cały rok 2023 r. w wysokości 302 mln. zł, co oznacza wzrost o 7,3 proc. w relacji do 2022 r. Rok wcześniej przychody wyniosły 281,4 mln. zł.
Mniejsza powierzchnia handlowa
Na koniec grudnia 2023 r. grupa prowadziła sprzedaż w 218 salonach sprzedaży, wobec 236 salonów na koniec 2022 r. dla obu marek (Monnari 184 salony, franczyza Monnari 19 salonów, Femestage 15 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 46,5 tys. m kw. (49,5 tys. m kw. w 2022 r.), co oznacza spadek rok do roku powierzchni sieci o ok. 6 proc. i ilości salonów o 18.