Na koniec 2023 r. sieć sklepów Dino liczyła 2406 sklepów. W ubiegłym roku spółka otworzyła 250 nowych marketów.
Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 947,9 tys. mkw. wobec 847,8 tys. mkw. rok temu.
Inwestycyjne w e-commerce
Przypomnijmy, że pod koniec 2023 roku spółka otrzymała zgodę Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na nabycie udziałów w eZebra.pl. Dodatkowo zgodę na transakcję wydał bank kredytujący JTG Polska.
Dino Polska zawarło w październiku ze spółką eZebra. pl przedwstępną warunkową umowę sprzedaży udziałów i umowę wspólników, na podstawie której Dino Polska ma nabyć 75 proc. udziałów w eZebra. pl. Cena za udziały ma wynieść około 61 mln zł. Dzięki wydanym zgodom transakcja może zostać oficjalnie sfinalizowana.
Zamiarem Dino Polska jest współdziałanie z założycielami i kadrą menadżerską eZebra w celu dalszego rozwoju działalności drogerii eZebra. pl i wspólnego budowania kompetencji w obszarze e-commerce.